خانه / تمدن پژوهی / ۳ پروژه شهری افتتاح می شود
3 پروژه شهری افتتاح می شود
۳ پروژه شهری افتتاح می شود

۳ پروژه شهری افتتاح می شود

در اولین قرار خدمت شهردار تهران در منطقه یک
۳ پروژه شهری افتتاح می شود

۳ پروژه شهری دراولین قرار خدمت شهردار تهران در منطقه یک، با هدف ارتقاء سرانه های ورزشی، فرهنگی و فضای سبز در محلات شمال تهران افتتاح می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک حمید رضا حاجوی شهردار این منطقه با بیان مطلب فوق اظهار داشت: پروژه های شهری منطقه یک دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه در بازدید علیرضا زاکانی شهردار تهران و معاونان ایشان در منطقه یک افتتاح می شود.

وی گفت: دراین بازدید شهردار تهران از مقبره الشهدای شهرک شهید محلاتی، پروژه طرح انتقال مرکز زباله اوشان، ۳۵ متری شهید افتخاری، میدانگاه فرهنگی و اجتماعی امامزاده صالح (ع)و… بازدید و با خانواده شهدا دیدار می کند.

حاجوی به بررسی مشکلات موجود در نواحی اشاره کرد و گفت: تمام موارد با دقت مشخص شده و معاونان شهردار تهران با حضور در معاونت ها و نواحی به حل و رفع مشکلات و گره های موجود خواهند پرداخت تا قرار خدمت بدون کوچکترین وقفه ای اجرا و شهروندان منطقه یک خدمات رسانی را حس کنند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

ضیافت افطاری بیمه دی

به گزارش ماهین نیوز وبه نقل از روابط عمومی بیمه دی؛ در این ضیافت که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *