خانه / جشنواره / دیدار

دیدار

اطلاع رسانی رویدادها و برنامه ها (ویژه رابطین خبری):
روابط عمومی وزارت امور خارجه با انتشار اطلاعیه ای برخی اخبار منتشر شده مبنی بر سو قصد به سفیر دولت قطر در کشورمان را تکذیب کرد.

در این اطلاعیه از رسانه ها خواسته شده است در نقل اخبار دقت لازم را داشته باشند.

هنریک تونه معاون وزیر خارجه نروژ در جریان سفر خود به تهران امروز با علی اصغر خاجی، مشاور ارشد وزیر امور خارجه کشورمان در امور ویژه سیاسی ملاقات کرد.

در این دیدار آخرین تحولات داخلی و خارجی یمن بررسی و در خصوص زمینه های مشترک ایران و نروژ در جهت حل صلح امیز بحران یمن، رایزنی و تبادل نظر شد.

در این دیدار، مشاور ارشد وزیر امور خارجه کشورمان ضمن استقبال از اجرایی شدن آتش بس موقت در یمن، بر لزوم تداوم همکاری ها به منظور رفع کامل محاصره ،توقف فراگیر‌و دائم جنگ و‌همچنین شروع گفتگوهای سیاسی یمنی- یمنی تاکید کرد .

معاون وزیر خارجه نروژ نیز با اشاره به آخرین تلاش های کشورش با هدف حمایت از حل و فصل سیاسی بحران یمن، آن را در جهت تقویت تلاش های فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور یمن عنوان کرد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

حمایت از حفظ حجاب

⭕️ فراخوان مردمی پیاده‌روی حمایت از عفاف و #حجاب در روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *