خانه / تمدن پژوهی / با شکوه ترین مراسم روز روان شناس
با شکوه ترین مراسم روز روان شناس
با شکوه ترین مراسم روز روان شناس

با شکوه ترین مراسم روز روان شناس

با شکوه ترین مراسم روز روان شناس و مشاور برگزار گردید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام روان شناسی و مشاوره با شکوه ترین مراسم روز روان شناس و مشاور با حضور دوازده هزار نفری از اعضاءبه صورت مجازی و هم چنین اعضاء شورای مرکزی،معاونین،مشاورین و رییس سازمان نظام پرستاری به صورت حضوری در روز جمعه نهم اردیبهشت ماه ساعت ۱۸ در محل سازمان نظام روان شناسی و مشاوره برگزار گردید . در این مراسم ابتدا دکتر محمد حاتمی طی سخنانی ضمن تبریک روز جهانی قدس که مصادف است با نهم اردیبهشت روز روان شناس و مشاور به تمام اعضا ودانشجویان تبریک گفتند و اظهار داشت:از سال ۱۳۹۴ که ما در تالار وحدت بزرگداشت نهم اردیبهشت ماه روز تأسیس سازمان نظام روان شناسی و مشاوره را برگزار کردیم از آن سال این روز تبدیل به فرهنگ شده است.اکنون در اقصی نقاط ایران مراسم روز روان شناس و مشاور در حال برگزاری است. خوشبختانه،با عملکرد موفق سه ساله روان شناسی و مشاوره به خط اول سلامت کشور نزدیک می شود.اقدامات موثر سازمان چون تصویب تعرفه ها در هیأت دولت ،مدیریت سازمان بهزیستی و حضور تأثیر گذار در ستاد ملی کرونا ،سازمان اکنون مرجع نهاد های حاکمیتی و اعتبار پروانه سازمان افزایش یافته است. در دهم خردادماه بزرگترین کنگره ملی درباره آسیب شناسی و مداخلات روان شناسی و مشاوره در دوران کرونا و پساکرونا در سالن اجلاس سران برگزار می شود. رئیس جمهور برای این کنگره پیام ارسال می کنند و وزراء سخنرانی خواهند کرد و در انتها سند امنیت روان و آرامش بخشی در دوره پساکرونا رونمایی می شود و تا ۱۰ روز آینده احکام کارگروه امنیت روان و ارام بخشی استان ها توسط وزارت کشور ابلاغ می شود.
ما به آن چه آرزو داشتیم درباره رشته های روان شناسی و مشاوره در حال نزدیک شدن می باشیم.

دکتر حاتمی گفت :حدود ۳۰۰ نفر از روان شناسان ما پرستار می باشند.امشب از رئیس سازمان نظام پرستاری دعوت کرده ایم که در جمع ما حضور یابند و از این عزیزان به عنوان مدافعان سلامت (روان شناس-پرستار ) قدردانی کنیم.از عزیزانی که جهت واکسیناسیون اعضاء در سال گذشته در تهران و استان ها زحمت کشیده اند قدردانی می نماییم.
در ادامه دکتر غلامعلی افروز و سرکار خانم دکتر نوابی نژاد رئیس و نایب رییس شورای مرکزی با بیان فلسفه انتخاب روز روان شناس و مشاور در نهم اردیبهشت ماه و اهمیت پروانه سازمان سخنرانی نمودند و از خدمات روان شناس-پرستاران قدردانی نمودند.دکتر میرزا بیگی رئیس سازمان نظام پرستاری طی سخنانی گفت:حضور دوازده هزار نفری اعضاء برای من یک پیام دارد آن هم عملکرد موفق سازمان ورضایت اعضا از شما است . من هم این روز بزرگ را به شما تبریک می گویم وبه همکارانم که روان شناس-پرستار می باشند نیز تبریک می گویم. امیدوارم در سازمان نظام روان شناسی و مشاوره و سازما ن نظام پرستاری یک همگرایی ایجاد گردد و همکاری های همه‌ جانبه ای داشته باشیم .در ادامه از خدمات پرستاران و روان شناسان خانم مریم عمرانی،زهرا حمیدی،الهام فتاح زاده ،سودابه یک رنگ صفاکار و آقای امیر آذریان.

به عنوان نماینده پرستاران-روان شناس کشور و از آقایان هوشنگ علیبازی ،روان شناس
خانم الهام جنتی راد،سوپروایزر واحد کنترل عفونت بیمارستان میلاد،آقای دکتر محمد علی کعبه ،رییس واحد بهداشت و کنترل عفونت بیمارستان میلاد،ژاله اسماعیلی سوپر وایزر بیمارستان پارسیان ،ابراهیم کریم نژاد کارشناس سلامت روان ،روان شناس بالینی بیمارستان میلاد ،دکتر صیرفی ،معاون امور استان های سازمان نظام روان شناسی و مشاوره
که در واکسیناسیون اعضاء تلاش و زحمت کشیده اند و هم چنین از کلیه رؤسا و اعضای شوراهای استانی در واکسیناسیون اعضا تلاش نمودند ،تقدیر به عمل آمد در ادامه دکتر حسن احدی ،استاد دانشگاه علامه طباطبایی به این حضور حداکثری اعضاء اشاره کردند و روز روان شناس و مشاور را تبریک گفتند.
دکتر حسن پاشا شریفی ،دکتر عبدالله شفیع آبادی و خانم دکتر سیمین حسینیان اعضا شورای مرکزی نیزدرباره اهمیت خدمات روان شناسی و مشاوره و ویژگی های برجسته روان شناسان و مشاوران سخن گفتند.
مشروح سخنان رییس ،اعضاء شورای مرکزی و رئیس سازمان پرستاری به زودی منتشر می شود.

روابط عمومی سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره ج.ا‌.ا

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

داش باشیا منافق

🔹وقتی سرلشکر مهدی باکری فرمانده نام‌آور لشکر عاشورا به پشت تریبون رسید، قبل از هر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *