خانه / جشنواره / کلارنس سیدورف مسلمان شد

کلارنس سیدورف مسلمان شد

کلارنس سیدورف مسلمان شد

کلارنس سیدورف ستاره پیشین فوتبال هلند و تیم‌های میلان و رئال مادرید، مسلمان شد.

ستاره پیشین فوتبال هلند، مسلمان شدبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، کلارنس سیدورف با تشرف به دین مبین اسلام نام خود را به یونس تغییر داد.

سیدورف چندماه قبل اعلام کرده بود در حال تحقیق و تفحص در ادیان است و به زودی دین جدید خود را اعلام خواهد کرد. وی اعلام کرد پس از تحقیق و تفحص به این نتیجه رسیده است که اسلام جامع ترین دین است و نزدیک ترین مبانی به واقعیت را دارد.

بازیکن سابق تیم ملی هلند پس از گرویدن به اسلام نام خود را از «کلارنس» به «یونس» تغییر داد. وی گفت این نام را تحت تاثیر  سوره یونس در قرآن کریم انتخاب کرده است.

کلارنس سیدورف بازیکن سابق تیم ملی هلند با تیم های میلان و رئال مادرید چهار بار به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا رسید. یونس (کلارنس) سیدورف از سال ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۸ عضو تیم ملی هلند بود و سابقه بازی در باشگاه های میلان، رئال مادرید، آژاکس، اینتر و سمپدوریا را در کارنامه دارد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

چگونه به رفح برويم

چگونه به رفح برویم

الاعراب اشد کفرا و نفاقا و اجدر الا یعلموا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *