خانه / تمدن پژوهی / عیدی را به دلار بدهید

عیدی را به دلار بدهید

رکوردشکنی طلای سیاه ،قیمت نفت برنت از ۱۱۵ دلار عبور کرد

بر اساس آمار پایگاه اینترنتی اویل پرایس در معاملات روز پنجشنبه، تا ساعت ۱۴:۰۰ به وقت تهران، بهای نفت در بازار معاملات نفتی جهان افزایش یافت.

افزایش بهای نفت در بازار جهانیبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اینترنتی اویل پرایس، بهای هر بشکه نفت خام سبک و ‏‏شیرین (وست تگزاس اینترمیدییت‏) برای تحویل در ماه مارس، با دو دلار و ۳۲ سنت معادل حدود دو و ۲۲ صدم درصد افزایش نسبت به پایان معاملات پیشین، به ۱۱۳ دلارو پنج سنت رسید.
بهای هر بشکه نفت خام سبک ‏برنت (دریای شمال)، هم برای تحویل در ماه مارس، با دو دلار و ۲۳ سنت معادل حدود دو و هشت صدم درصد افزایش نسبت به پایان معاملات پیشین، به ۱۱۵ دلار و ۲۳ سنت رسید.
بهای سبد نفت اوپک (انواع مختلف نفت خامی که توسط کشور‌های عضو اوپک تولید می‌شود) نیز برای تحویل در همین تاریخ، با چهار دلار و ۶۷ سنت معادل حدود چهار و ۷۱ صدم درصد افزایش نسبت به پایان معاملات پیشین، به ۱۰۳ دلار و ۸۹ سنت رسید.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

حمایت از رئیسی توسط شادمهر

میزبانی دیار «کریمه اهل بیت» از رئیس دولت مردمی  در دیدار رئیس‌جمهور با آیت‌الله العظمی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *