خانه / تمدن پژوهی / قدر دانی

قدر دانی

(آخرین سنگر)….
با توجه به ناملایمتی هاى شرایط کنونی و شیطنتهایی که در برخی ادارات و نهادهاى دولتی مشهود می باشد،در میان همین گیر و دار هستند کسانیکه با همان روحیه روزهاى دفاع مقدس خود را وقف می نمایند تا حقی ذایل نگردیده و زبانی باشند براى آنهایی که صدای دادخواهی شان به جایی نمیرسد.
در همین اثنا و با مراجعه به ساختمان ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان قدس تمامی باورم به حقیقت پیوست.مراجعینی که دلسرد و خسته از کاغذ بازی هاى معمول در ادارات آمده و در ساختمان فرماندهی به نحوى احسند مورد پذیرش واقع شده و اکثرا با حل مشکلاتشان آنجا را ترک میگفتند.به وضوح و عینا شاهد بودم که شخص رئیس ستاد فرماندهی و معاونینشان بهمراه پرسنل زحمتکش شخصا به مراجعات جان و دل سپرده و  در رفع مشکلات مردم نهایت تلاش را داشتند.باشد که با گزارش اخباری چنین در طرح تکریم ارباب رجوع سهمی کوچک ولی در خور داشته باشیم.(جانشین محترم و دلسوز،سرهنگ غلامعلی نعمتی ،بازرسی،سرهنگ دوم رضایی،مسئول دایره رسیدگی،استواریکم ابراهیم بازیار،ستوان یکم حمید قربانی،مسئول ١٩٧ستوان یکم وحید عسگری نسب و با سپاس از سرهنگ دوم کبودی)…….
خبرنگار ویژه اجتماعی حبیبی

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

ترافيك گرسنه ها و بيكار ها و ندار ها!

ترافیک گرسنه ها و بیکار ها و ندار ها!

آیا ترافیک سنگین جاده ها نشان بی پولی ، بیکاری ، فقر و گرسنگی مردم ایران است؟ آیا اینها فقط تعداد انگشت شماری هستند؟ خط فقر کجاست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *