خانه / اندیشکده راهبردی / ورزش بانوان

ورزش بانوان

دکتر کاظمی پور در نشست مشترک روسای فدراسیون های ورزشی با حضور وزیر ورزش و جوانان:

فدراسیون ها نتایج توجه به ورزش بانوان را در رویدادهای بین المللی می گیرند/ فدراسیون ها،بانوان متخصص را به مجامع بین المللی ورزشی معرفی کنند

  فدراسیون ها نتایج توجه به ورزش بانوان را  در رویدادهای بین المللی می گیرند/ فدراسیون ها،بانوان متخصص را به مجامع بین المللی ورزشی معرفی کنند

معاون توسعه ورزش بانوان، پرورش نیروهای متخصص در کادر فنی تیم های ملی بانوان ، معرفی بانوان متخصص و حرفه ای به مجامع بین المللی و توجه به ارتقا آموزشی داوران و مربیان بانوان را از جمله اولویت های فدراسیون های ورزشی در حوزه بانوان دانست .

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ دکتر مریم کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان در نشست مشترک روسای فدراسیون های ورزشی که امشب در سالن استاد فارسی برگزار شد، حضور پرشور جامعه ورزش و جوانان در مراسم تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام را مورد توجه قرار داد و از برگزاری خوب این مراسم به نیکی نام برد .

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه اولین گردهمایی نواب رئیس بانوان فدراسیون های ورزشی بزودی برگزار می شود، تصریح کرد : در این جلسه روسای فدراسیون ها هم حضور خواهند داشت تا با توجه به موضوعات مهم مرتبط با ورزش بانوان با هم افزایی و هماهنگی، نتایج بهتری در راستای توسعه و تعالی ورزش بانوان حاصل شود.

دکتر کاظمی پور در ادامه از مراسم تجلیل ده نفر از بانوان ورزشکار ، مربی، داور و دو نفر از مادران قهرمان پرور و همسران قهرمانان بمناسبت فرارسیدن سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها خبر داد و هدف از برگزاری این رویداد را معرفی شاخص هایی از زنان موفق در عرصه ورزش به جامعه عنوان کرد .

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنانش، با تشکر از روسای فدراسیون‌هایی که برنامه محور و خیلی فراتر از ۱۰ درصد بودجه بانوان نسبت به جذب و استعدادیابی، آموزش و توسعه قهرمانی بانوان حرکت کرده اند، تصریح کرد‌: نتایج این سرمایه گذاری در عملکرد و مدال‌های کسب شده (کاراته، تکواندو و جانبازان و معلولین….) قابل ملاحظه است.

دکتر کاظمی پور با بیان اینکه تعریف متفاوتی از توسعه ورزش بانوان در فدراسیون ها داریم، اظهار داشت : برخی از رشته های ورزش بانوان دوره آماتوری را سپری کرده و برخی از رشته ها نیز همچنان در مرحله گذار هستند، بنابراین انتظار از رشته های مختلف متفاوت است و میزان توسعه یافتگی هر رشته را با معیارهای خاص همان رشته مورد سنجش قرار می دهیم و هدف نهایی حمایت وزارت ورزش از ورزش بانوان برای پیشرفت در ابعاد مختلف است .

معاون توسعه ورزش بانوان، پرورش نیروهای متخصص در کادر فنی تیم های ملی بانوان ، معرفی بانوان متخصص و حرفه ای به مجامع بین المللی و توجه به ارتقا آموزشی داوران و مربیان بانوان را تز دیگر اولویت های فدراسیون های ورزشی در حوزه بانوان دانست .

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

Ahmad Mahini0

گروه: غزنی تا غزه

در حالیکه مردم نان ندارند بخورند،انفال و اموال عمومی برای پس انداز نیست بلکه برای تقسیم کردن است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *