خانه / جشنواره / برای جلوگیری از اعدام ترامپ و پمپیو:

برای جلوگیری از اعدام ترامپ و پمپیو:

تعقیب قضایی ۱۲۷ عامل ترور شهید سلیمانی جایگزین شده است

سخنگوی قوه قضاییه گفت: ۱۲۷ نفر از عاملان و مسببان ترور شهید سلیمانی تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند.

تعقیب قضایی ۱۲۷ عامل ترور شهید سلیمانیبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، آقای ذبیح الله خداییان در نشست خبری درباره اقدامات قوه قضاییه در مجامع حقوقی بین المللی در پرونده شهید سلیمانی افزود: در این خصوص معاونت بین الملل قوه قضاییه اقدامات خوبی از نظر خارجی انجام داده است.

وی اضافه کرد: در داخل دو پرونده تشکیل شده است، یکی از بعد حقوقی که بسیاری از مردم شهیدپرور و داغ دیده و خانواده شهدا با طرح دعوا در شعبه ۵۵ عمومی و حقوقی تهران طرح دعوی کردند که محاکمه آن در حال انجام است و پرونده کیفری دیگر درباره ۱۲۷ نفر از عاملان و مسببان ترور شهید سلیمانی است که تحت تعقیب قرار گرفته اند و درهمین زمینه به ۹ کشور ۱۱ نیابت قضایی صادر شده است.
خداییان از انعقاد تفاهم نامه‌ای با کشور عراق درهمین زمینه خبر داد و گفت:دو کارگروه یکی در عراق و دیگری در ایران تشکیل شده است که سومین نشست آن به زودی برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: با همکاری معاونت حقوقی رئیس جمهور و امور بین الملل قوه قضاییه باید پیگیری جدی تری در مجامع بین المللی در این زمینه صورت گیرد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

دوسالانه ونیز

به گزارش سمیه سادات سلطانیان خبرنگار ماهین نیوز  در جشن دوسالانه ونیز: خراسانی‌زاده: رژیم صهیونیستی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *