خانه / جشنواره / تنهایی ال سعود ملعون

تنهایی ال سعود ملعون

*👈دست دوستی امارات بطرف جبهه مقاومت و خیانت به عربستان !!!*

*👈طی ۲ روز گذشته* اتفاقات عجیب و در عین حال قابل تاملی در کشورهای منطقه رخ داده که مهمترین آنها :

*-سقوط بندر مهم و استراتژی الحدیده یمن* به دست نیروهای انصارالله، تماس تلفنی مهم وزیر امور خارجه امارات با امیر عبداللهیان و سفر عجیب وزیر امور خارجه امارت به سوریه، اون هم بعد از ۷ سال قتل عام مردم بیگناه سوریه توسط دار و دسته سعودی ها ! بود،

*👈اتفاقات از این جهت مهم هستند که،* با توجه به تحولات فوق شبکه تلوزیونی فرانس ۲۴ گزارش داد که، رئیس جمهور فراری یمن مستقر در عربستان سعودی، بلافاصله درخواست ملاقات با سفیر عربستان در یمن را کرد و در این دیدار منصور هادی با تعجب از سفیر سعودی خواست تا نگذارد در یمن حکومتی شبیه ایران تشکلیل شود !!!!، فیلم این دیدار مستقیم از شبکه فرانسه پخش شد و در کمال ناباوری سفیر عربستان به منصور هادی گفت : آنچه در یمن در حال رخ دادن هست ، خواست مردم است و ما باید انصارالله را به عنوان یک قدرت در یمن بپذیریم !!!

*منصور هادی،* همچنین از نیروهای اماراتی که پس از اصابت ۲ موشک دور برد انصارالله به پادگان آنها در بندر الحدیده، پا به فرار گذاشته و عقب نشینی گذاشته بودند و باعث شده بود تا این بندر مهم بطور کامل به دست انصارالله بیفتد نیز ،به سفیر عربستان شکایت کرد!!!

*👈در همین حین،* وزیر امور خارجه عربستان در گفتگوی با شبکه فرانس ۲۴ اعلام کرد که : مذاکرات و نشست های ما با ایران در حال پیشرفت است و بزودی دور پنجم این گفتگو ها در بغداد انجام خواهد شد …

*👈اما سفر وزیر امور خارجه امارات به سوریه،* دست آوردهای مهمی برای دولت سوریه به ارمغان آورد از جمله ساخت ۲ راکتور در شهرهای حمص و حلب توسط یک شرکت ژاپنی به هزینه دولت امارات !!..، البته این اقدام امارات به نوعی بدست آوردن رضایت مردم سوریه و دوری از پیمان عربستان علیه انصارالله یمن است …

*👈اما مهمتر از همه این اتفاقات،* گزارش خبری تصویری (اسکایپ) مجری شبکه الجزیره قطر با *«عصام شریم» * عضو به اصطلاح مجلس یمن بود که عصام با عصبانیت تمام دم از خیانت امارات به مردم یمن (البته مردم یمن منصور هادی !!) و عقب نشینی آنها از بندر الحدیده بود که او اعتقاد داشت این عقب نشینی در واقع نوعی خیانت به عربستان سعودی نیز تلقی می شود و سعودی ها را تنها در باتلاق یمن رها کرده است !!

*👈خدیجه بن جدو* گزارشگر شبکه الجزیره از عصام شریم پرسید : در دیدار امروز منصور هادی با سفیر عربستان، هادی گفت : عربستان نباید اجازه دهد تا حکومتی شبیه ایران در یمن برقرار شود !! خب منظور منصور هادی از این درخواست چه بود !؟؟، عصام با خنده تلخی گفت : اختی الکریمه،،،، خواهر گرامی ، انصارالله کار را تمام کرده ..منصور هادی در عربستان نشسته و از آنجا می خواهد جلوی انصارالله را بگیرد !!! عجب درخواستی ….

*👈از طرف دیگر،* تحولات بسیار عجیب و سریع منطقه در این دو روز اخیر باعث شده که کشورهای الجزایر و عراق از اتحادیه عرب بخواهند تا سوریه را مجددا به این اتحادیه دعوت کنند !!

*👈اما پس از سقوط بندر الحدیده،* و آزاد سازی ۷۰۰ کیلومتر مربع و محاصره شهر استراتژی مهم * مارب * از ۳ طرف ، باید بزودی منتظر جشن پیروزی انصارالله در سراسر یمن انقلابی و مقاوم باشیم ..«ان شاالله…»

*۲۳/آبان ماه/۱۴۰۰*

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

https://www.maahinnews.ir/?p=53680

ائتلاف بین المللی توسعه رزم آوران کشور

در سال جدید و توجه به شعار سال جهش تولید با مشارکت‌های مردمی با حضور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *