خانه / جشنواره / حقوقهای نجومی چه میکند؟

حقوقهای نجومی چه میکند؟

🛑
*این آگهی پیش فروش یک مجموعه قصر در تهران -پایتخت جمهوری اسلامی ایران- میباشد*🏦🏦

 

*لطفا با حوصله و دقت این آگهی را (که چند وقت است در بنگاه های املاک منطقه یک تهران به معرض دید مشتریان قرارداده شده است ) مطالعه فرموده و پاسخ سوالات را پیدا کنید !!*
🔰
*به کجا رسیده ایم*

*به این آگهی توجه کنید*
👇👇👇

*⚜️الهیه شمیران بهشت ﻧﻴﺎﺗﻮﺱ*


🔸بهشت نیاتوس در زمینی به مساحت ۶۱۰۰ مترمربع و با زیربنای‌کل ۷۰۰۰۰ مترمربع در خیابان فرشته شمیران در حال احداث می‌باشد.

این مجتمع در ۳۱طبقه (۲۵طبقه مسکونی روی همکف و ۵طبقه زیرزمین) شامل ۶۰واحد آپارتمان مسکونی ( ۴۵۰ و ۵۵۰ و ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ مترمربعی) و دارای ۴۶۰ واحد پارکینگ می‌باشد.

🔹واحدهای بهشت نیاتوس :
طبقات ۱ تا ۱۰ چهارواحدی و سه‌خوابه به متراژهای ۴۵۰ و ۵۵۰ (هرکدام با ۵۰ متر تراس گاردن) هستند. البته هر واحد دارای “پاگرد اختصاصی” است.
طبقات ۱۳ تا ۲۰ دو واحدی و پنج‌خوابه با متراژ ۱۰۰۰ متر (هرکدام با ۲۰۰ متر تراس گاردن و جکوزی در تراس) هستند. هر واحد پاگرد مجزا دارد.
طبقات ۲۱ تا ۲۴ ( پنت هاوس ) تک‌واحدی هستند و ابعاد آن‌ها ۲۰۰۰ متر است.

واحدهای این طبقات دارای آسانسور مجزا با ۴۰۰ متر باغ چهارفصل هستند.

این واحدها دارای امکاناتی مثل استخر، سالن جیم، سالن اسپا و اتاق بیلیارد اختصاصی است.

واحدهای این طبقات دارای ۱۰ پارکینگ اختصاصی است.

🔹مشاعات:
در طبقه ۱۱ و ۱۲ ( مشاعات میانی ) بهشت نیاتوس، علاوه بر مجموعه استخر، سونا و جکوزی می‌توانید از تراس آفتاب لذت ببرید.

همچنین می‌توانید از سالن بدن‌سازی و سالن ورزش‌های هوازی مجزا شامل تی‌آر‌ایکس، یوگا و اسپا و سالن تخصصی ماساژ و فضای آب‌درمانی مجموعه استفاده کنید.

در ارتفاع ۱۲۵متری روف گاردن دارای یک باغ به همراه آبشار و جاده سلامتی و هلی‌پد برای رفت‌وآمد به برج از طریق هلیکوپتر و سالن سینما روباز است.

لابی بهشت نیاتوس به متراژ ۱۶۰۰متر با ارتفاع ۱۲متر طراحی شده و دارای امکاناتی از قبیل کافی‌شاپ، سالن سینما و سالن‌های بازی شامل سالن بیلیارد، بولینگ، و گیم‌نت است.

علاوه بر پارکینگ‌های اختصاصی‌، این برج دارای ۶۰عدد پارکینگ مهمان و ۴۰عدد محل پارک موتور و دوچرخه + Valet برای پارک توسط کارکنان برج می‌باشد.

🔹خدمات و هتلینگ با گارانتی مادام‌العمر:
در بهشت نیاتوس خدمات هتلینگ بصورت ۲۴ساعته ارائه می‌شود❗

این محل رویایی مجهز به کارواش و لاندری اختصاصی است.
برای انتقال اسباب و اثاثیه بزرگ و تعویض درختان تراس ( شامل گارانتی ) دیگر نیازی به جرثقیل نیست برج بهشت نیاتوس مجهز به سیستم climber است.
——————————
📞 ۰۹۱۲۴۰۲۴۸۹۸
HOOMAN MOBASSER | هومن مبصر

🔴🔴🔴قیمت از مترمربعی ۱۸۰ میلیون‌تومان تا ۲۸۰ میلیون‌ تومان است!!!

🔶جهت اطلاع، طبقه آخر فروخته شده است.

☀️🔸🔸🔸

*پی‌نوشتی دردمندانه!!!:*

مبلغ فروش این آپارتمان‌ها با احتساب قیمت متوسط متری ۲۳۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان، مبلغ ۱۶۱/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال خواهد شد که البته بیش از این مبلغ خواهد شد، چون بیش‌از پنجاه‌ درصد را واحدهای با قیمت بالاتر تشکیل میدهند.
این مقدار هزینه از کجا تامین خواهد شد و چه کسانی می‌توانند اینگونه هزینه‌ها را پرداخت نمایند و هزینه این‌قبیل پرداختها برای جامعه چقدر خواهد بود؟؟؟؟؟؟

وقتی یک طبقه ۲۰۰۰ متری حدوداً مبلغ ۵/۶۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ریال و بقیه واحدها هم بترتیب قیمت‌های بسیار نجومی نزدیک به همین مبلغ را دارند، به یقین فقط نجومی‌ بگیران حوزه‌های:
مافیای‌ نفت
و
مافیای‌ درمان‌ و دارو
و
مافیای‌ کار چاق‌کنی‌ و قضاوت‌ و وکالت و مافیای‌ سیاست
و مافیای‌ نظامی‌گری
و مافیای‌ بازار و دلالی‌ و احتکار و گرانفروشی
و مافیای‌ قدرت و مافیای…….
می‌توانند این مبالغ را فقط بابت یکی از نیازهای خود پرداخت کنند و به یقین ۹۶ درصد جمعیت باید بخاک سیاه بدبختی و تیره‌روزی نشانده شوند تا این پول‌ها نزد افراد و اعضای انواع مافیای موجود جمع شود و بتوانند در دنیا نیز در بهشت و آنهم در بهشت!!! نیاتوس!!! خیابان فرشته شمیران ساکن شوند.

آیا این بود اجرای دیانت نبوی(ص) و اجرای عدالت علوی(ع)…….؟؟؟

واقعاً چه پاسخی دارید؟؟؟

افرادی هستندکه سرپناهی ندارند و در خیابانها شب را صبح میکنند. حتما منتشر کنید برسه دست ملت ایران تاتکلیفشوبااین غارتگران ومتجاوزان به حقوقشان راروشن کنندو یا بدست خبرنگار باشرف ایرانی تاچهره ی این غارتگران راافشاکنند لطفا🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏😭😭😭😭😭😭😭😭😭😨😨😨😨😨😨😨😨

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

حمایت از حفظ حجاب

⭕️ فراخوان مردمی پیاده‌روی حمایت از عفاف و #حجاب در روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *