خانه / غزنه تا غزه / حدیث ضد قران

حدیث ضد قران

امام جمعه قم حدیث ضد قرآن خواند در قرآن گفته شده  آن الانسان لیزری آن راه استانی یعنی باعث بی‌دینی مردم ثروتمندی است ولی ایشان می‌گوید کادالفقر آن یکون کفرا و این ضد قرآن است

خدمت به جامعه؛ واجب است

امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: خدمت به جامعه از طریق وزارتخانه‌ها، استانداری‌ها و دیگر نهاد‌ها مانند دستگاه قضایی در مسیر واجبات است و واجب کفایی محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ حجت السلام و المسلمین کاظم صدیقی در خطبه نخست نماز تهران افزود: ارائه خدمت به جامعه اسلامی در چارچوب امور اجتماعی، اقتصادی، خدماتی و پزشکی و سلامت واجب است و افتخار و مباهات نصیب کارگزاران نظام اسلامی می‌کند و کار‌های شان عبادت و تقرب به خداست، اما واجب کفایی محسوب می‌شود.
وی در ادامه تفسیرش از فاتحه الکتاب گفت: باید دائم از خدا گدایی اخلاص کنیم، زیرا آن چه برای آخرت کارساز است کار برای رضای خداست و هر مقدار از فکر، نیت و کارمان برای خدا باشد همان سرمایه و ذخیره ماست و مشکل گشای شب اول قبر، برزخ و قیامت ما خواهد بود.PlayMuteLoaded: 0%Progress: 0%Remaining Time -1:44Fullscreenکد ویدیودانلودفیلم اصلی


حجت السلام و المسلمین صدیقی افزود:، اما هر میزان اخلاص نداشته باشیم ولو خدمت و کار خوب کنیم از دست ما رفته است پس باید کار‌ها را برای خدا انجام دهیم.
وی تاکید کرد: باید به خود بباورانیم و به طور جدی از خدا بخواهیم که فقط بندگی اش را کنیم و بنده نفس، قدرت، ثروت و شهرت نباشیم. همیشه باید خدا را بندگی کنیم و به غیر خدا مراجعه نکنیم و فقط از حضرت حق تعالی کمک بجوییم.
خطیب نماز جمعه تهران، هدایت را برنامه عمومی رحمت واسعه حق تعالی دانست و افزود: خداوند تبارک و تعالی هیچ مخلوقی را سرگردان نگذاشته است بنا به گفته علامه بزرگ قرآن کریم علامه طباطبایی اگر هدایت نباشد دو چیز نیست یکی هدف و دیگری راه.
حجت السلام و المسلمین صدیقی گفت: خداوند هیچ موجودی را بی هدف خلق نکرده است؛ راهی که منتهی به مقصد است و انسان را به مقصد می‌رساند صراط مستقیم است و بودن و طی طریق در آن به انسان کمک می‌کند.
وی افزود: در هدایت الهی، مقصد؛ خداست و آن آقا و مالکی که باید به او برسیم صمد و مقصود است و راه رسیدن به خدا، شریعت انور، اعتقادات توحیدی و اخلاق الهی است.
حجت السلام و المسلمین صدیقی گفت: اگر اعتقادات انسان منطبق بر واقعیت، عقل و جهان بینی برهانی باشد و انسان در زندگی، متخلق به اخلاق الهی شود، رنگ خدا بگیرد و صاحب عفو، ستاریت، کرم و پناه دادن به مردم شود در صراط مستقیم قرار دارد.
امام جمعه موقت تهران، اخلاق، شجاعت، ایثار، عفو، تبسم کردن به مردم و شاد کردن دل آنان را بخشی از اخلاق و راه خدا برشمرد و تاکید کرد: البته احکام الهی و واجبات را نیز باید ادا کنیم و بیدار شویم، زیرا ترک واجبات، کار دست انسان می‌دهد و خطرناک است به ویژه در مسائل مهمی که سرنوشت جامعه به آن بستگی دارد.PlayMuteLoaded: 0%Progress: 0%Remaining Time -1:10Fullscreenکد ویدیودانلودفیلم اصلی


وی افزود: اخلاق، عقاید حقه و عمل به واجبات، غذای روح ماست و هر چه در این مسیر پیش رویم به ما قوت، انرژی بیشتر و نور می‌دهند و به خدا نزدیک می‌کنند.
حجت السلام و المسلمین صدیقی گفت: هدایت، هدایت شرعی و بر آحاد مردم واجب عینی است که در اعتقادات شان معرفت داشته باشند؛ در رفتارشان، راه‌های اخلاقی شدن را بیاموزند و در مسائل شرعی؛ کسب علم، قدم اول محسوب می‌شود و بر همگان واجب است.
خطیب نماز جمعه تهران در بخش دیگری از سخنانش با شکرگزاری از توفیق برگزاری مراسم نماز جمعه اظهار داشت: خدا را به وسعت اسماء حسنایش و به عدد همه مخلوقاتش شکر که پس از مدت‌ها هجران و فراق، این باب رحمت به روی عاشقان ظهور امام زمان (عج) گشوده شد، زیرا نماز جمعه، تمرین انتظار و مانور چشم به راهی برای آن حضرت است و عبادت، سیاست، آموزش و اقتدار جامعه اسلامی محسوب می‌شود.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

حمله به رفح مرگ اسرائیل است

ההתקפה של ישראל על רפיח היא רק סיסמה, אך בפועל היא גורמת לנפילה מוחלטת של ישראל ולסילוקה מזירת התקופה.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *