خانه / جشنواره / چه کسی سیلی زد

چه کسی سیلی زد

ملت ولایتمدار و شهید پرور ایران اسلامی:
با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد و با تبریک سالروز ولادت پیامبر اعظم (ص) خدمت امام مهدی (عج) و همچنین ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی به استحضار می رسانم که این بسیجی حقیر سرهنگ پاسدار جعفر علیزاده سرباز جان بر کف قرآن و ولایت هستم که اقدام به نواختن یک سیلی حقانی در رخسار سیاه خرم، استاندار منافق و ضد ولایت در مراسم معارفه وی کردم. حال بنا بر وظیفه شرعی و ولایی خود دلایل اتخاذ این تصمیم را به محضر مبارک آقا امام زمان (عج) و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای مد ظل العالی و ملت شریف و شهید پرور ایران می رسانم و از ناسردار خائن به خون شهیدان می خواهم تا نسبت به اقدام من ابداً اعلام رضایت و بخشش نکند بلکه با طرح شکایت بر علیه این بنده کمینه الله در محاکمه ای علنی این فرصت را مهیا سازد تا دلایل و مدارک مربوطه خود از این تصمیم ولایی و انقلابی ام را به سمع دادگاه و امت اسلام برسانم.
مظلوم نمایی و اعلام بخشش او نسبت به بنده از سر خوف و وحشت وی از ارائه مدارک مستند و رسوایی او است.
اولا ایشان که هم دوره این حقیر در سپاه عاشورای تبریز است باید در دادگاه توضیح دهد با حقوق سربازی در حالی که تا سال ۱۳۷۶ با بنده در خانه های محقر سازمانی سپاه اجاره نشین بود، چگونه توانسته است کاخ پر جلال و لاکچری برای خود برپا کند و فرزندان را برای تحصیل یکی به لندن و آمریکا بفرستد؟.
میلیاردها تومان پول بیت المال در حسابهای بانکی همسر ایشان که تا سال ۷۵ برای کمک به مخارج خانواده در منزل استیجاری از سپاه خیاطی می کردند امروز از کجا آمده است و پول خانه های لوکسی که همسرشان به نام خود در استانبول و آنکارا خریده اند از کجا آمده ؟.
دوماً باید توضیح دهند که چرا دائما بانوان و زنان متاهل که نام یکی از آنان (سیده میم نون) است پس از شکایت از وی به سپاه عاشورا و سایر مراجع با تهدیدات اوباش و مزدوران وی مجبور به اعلام رضایت علیه او شده اند؟.
همچنین ایشان باید با دستور دادگاه دربهای باغ جنت مکان خود را به روی خلق خدا بگشاید تا مردم بدانند که وی در آن حریم چه لهو و لعب ها و معصیتهای بزرگی به نام اسلام و انقلاب مرتکب شده است.
این سرباز که مفتخر به جانبازی در راه اسلام است تنها و تنها به دلیل مظلومیت مقام معظم رهبری این سیلی را به صورت آتش به اختیار بجای معظم له بر صورت خرم نواختم تا او امثال وی بدانند دیگر نام مقدس ولایت فقیه را به ریا و نیرنگ در زبان کثیف خود نیاورند.
و من الله التوفیق
سرهنگ پاسدار جعفر علیزاده

به کانال خبری تبریز خبر بپیوندید
@Tabriz.Kh041

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

حمایت از حفظ حجاب

⭕️ فراخوان مردمی پیاده‌روی حمایت از عفاف و #حجاب در روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *