خانه / جشنواره / مردم خوشحال از گرانی بنزین، ماشینهای بیشتری بیرون آوردند

مردم خوشحال از گرانی بنزین، ماشینهای بیشتری بیرون آوردند


اطلاعیه  شهرداری منطقه یک :
رانندگان از تردد غیر ضروری خودداری کنند 

 شهرداری منطقه یک از رانندگان درخواست کرد در صورت ضروری نبودن از تردد در خیابان ها و معابر شمال تهران خودداری نمایند تا عملیات پاکسازی و برف روبی با سرعت بیشتری انجام شود.
روابط عمومی شهرداری منطقه یک در این اطلاعیه افزود:  رانندگانی که بدلیل ضرورت قصد تردد در معابر شمالی تهران را دارند ضمن رعایت سرعت مجاز، نکات ایمنی و فاصله مناسب از خودروهای دیگر ، از تجهیزات ایمنی نظیرلاستیک یخ شکن و زنجیر چرخ استفاده نمایند.    
در این اطلاعیه آمده است رانندگان بمنظور جلوگیری از بروز هرگونه حادثه و خسارت احتمالی، از توقف خودرو در زیر درختان حاشیه معابر و خیابانها خودداری نمایند.
بر اسا س این اطلاعیه از شهروندان درخواست شده برای جلوگیری از حوادث ناگوار از ریختن برف پشت بام های خود در معابر عمومی  خودداری کنند.
بر اساس این اطلاعیه ساکنین و شهروندان منطقه می توانند در صورت لزوم و تا زمان رسیدن نیروهای ستاد برف روبی از مخازن زرد رنگ و کیسه های رنگی ، نسبت به پخش شن در معابر برفی استفاده نمایند .
گفتنی است شماره تماس ۱۳۷  آماده خدمات رسانی به شهروندان جهت بازگشایی معابر است .
ReplyReply allForwardDeleteSpam

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

اسکار اسلامی

سینمای نجیب ایران در یافتن راه خود با سنگلاخ های عظیم و چالش های بزرگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *