خانه / جشنواره / دکترین مهدویت

دکترین مهدویت

دکترین مهدویت سی و ششمین همایش خود را در جمکران قم اکنون اغاز کرده است

همایش دکترین مهدویت

حوزه/ دبیر شانزدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت از برگزاری این همایش در ششم فروردین ۱۴۰۰ با پیام تصویری حضرت آیت الله جوادی آملی خبر داد.

همچنین به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین جعفری در جمع اصحاب رسانه که با موضوع برگزاری شانزدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت و در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: در بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی رهبر انقلاب بیان شد، به خوبی وظائف مسئولین و نهادهای برای زمینه سازی دولت مهدوی بیان شده است که یکی از آن وظائف مهم، ایجاد بستر و زمینه برای تشکیل دولت مهدوی است.

دبیر همایش دکترین مهدویت افزود: در همین رابطه هر ساله همایشی به عنوان دکترین مهدویت برای معرفت افزایی مردم نسبت به مهدویت با همکاری سایر نهادها و مراکز علمی کشور برگزار می شود و امسال نیز به دلیل شرایط کرونایی شاهد برگزاری شانزدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت به صورت مجازی با عنوان «طرح کلی دین و حرکت انبیاء الهی از آغاز تا الان» از مسجد مقدس جمکران خواهیم بود.

این کارشناس مسائل مهدوی ادامه داد: این همایش ۶ فروردین سال جدید از ساعت ۹ صبح تا عصر برگزار خواهد شد؛ همچنین آغاز همایش با پیام تصویری حضرت آیت الله جوادی آملی بوده و سخنران افتتاحیه آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه و سخنران عصرگاهی و اختتامیه نیز آیت الله اراکی، عضو شورای عالی حوزه های علمیه خواهند بود.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری بیان داشت: این همایش، علمی است و تاکنون ۴۰ مقاله به دبیرخانه علمی همایش ارسال شده و از بین اینها، ۱۲ مقاله در روز همایش ارائه خواهد شد.

وی اظهار داشت: از دیگر برنامه های این همایش بین المللی، تقدیر از شهید مقاومت، سردار حاج قاسم سلیمانی، تقدیر از گروه های مقاومت که زمینه ساز ظهور می باشند همچون حزب الله، انصارالله، زینبیون و ارائه مقالات پژوهشی خواهد بود.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

بسوز كه سوز توكارها كند

سوزش شدید انترنسناس از حجاب

هرجا سوزش شدید اینترنسناس بود بدانید کار درست است بسوز که سوز توکارها کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *