خانه / جشنواره / نشست هم اندیشی با مجتبی یزدانی

نشست هم اندیشی با مجتبی یزدانی

در اولین روز فروردین۱۴۰۰
گردهمایی  کاروان های شاد نوروزی شهر تهران در منطقه یک
تمامی کاروان های شاد نوروزی مناطق ۲۲ گانه شهر تهران با هدف ارتقاء شادی و نشاط  در جامعه، در اولین روز از فروردین ۱۴۰۰ با حضور در منطقه یک شهرداری تهران به اجرای برنامه های شاد فرهنگی پرداختند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید عباس سجادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه با بیان مطلب فوق اظهار داشت: به همت اداره فرهنگی شهرداری این منطقه، در اولین روز فروردین ماه  ۱۴۰۰  تمامی کاروان های نوروزی مناطق ۲۲ گانه تهران با حضور در منطقه یک از ساعت ۹ الی ۱۲ در محدوده ساختمان مرکزی شهرداری منطقه یک تا باغ فردوس به حرکت درآمدند و به اجرای برنامه های شاد فرهنگی پرداختند.

وی گفت: ۲۰ کاروان شاد فرهنگی از ۲۰ اسفند تا ۱۲ فروردین هر روز ساعت ۱۰ صبح در یکی از محلات شمال تهران به اجرای موسیقی سنتی، نمایشی، شعر خوانی و… پرداختند و همگی آنها در اولین روز نوروز در منطقه یک گرد هم آمدند.
سجادی افزود: کاروان اقوام ایران زمین، عمو نوروزها، سه چرخه های نوروزی، عروسک های غول پیکر، نوروزگاه سیار، عروسک های محلی و بومی، نوروزی و سین سلامتی، حاجی فیروز ها، تخم مرغ های رنگی، عروسک های نوروزی و… از جمله کاروان هایی بودند که در ایام نوروز و اعیاد شعبانیه مهمان محلات و کوچه و خیابان های شهرمان بودند و تا ۱۲ فروردین ماه نیز در منطقه یک به اجرای برنامه می پردازند.
همچنین:
معاون شهردار منطقه یک تصریح کرد: کاروان عروسک های محلی و بومی ۳ فروردین از میدان نیاوران تا خیابان شهید بازدار، نوروزی و سین سلامتی ۴ فروردین از میدان قدس تا سه راه مژده، حاجی فیروز ها ۵ فروردین در بلوار اوشان، تخم مرغ های رنگی ۶ فروردین از خیابان شهید پورابتهاج تا جمال آباد، عروسکی اقوام ۷ فروردین از پاسداران تا چهارراه فرمانیه، عروسک های نوروزی ۸ فروردین از خیابان مقدس اردبیلی تا میدان الف، اقوام ایران زمین ۹ فروردین در میدان دربند، عمو نوروزها ۱۰ فروردین از مترو قیطریه تا بلوارصبا، سه چرخه های نوروزی ۱۱ فروردین در محله ازگل و عروسک های غول پیکر ۱۲ فروردین از بلوار تا بوستان قیطریه به اجرای برنامه می پردازند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک در نشست هم اندیشی با مجتبی یزدانی:
۱۶۰ هکتار از بوستان های چهارگانه جنگلی در شمال تهران  به بهره برداری می رسد

اسناد بهره برداری از ۱۶۰ هکتار از بوستان های چهارگانه جنگلی در شمال تهران با همکاری منابع طبیعی استان تهران آماده شده که دو مورد بوستان کهف الشهدا و بوستان رحمان آباد به امضا رسیده است و اسناد بوستان های آبک وگلابدره نیز به زودی امضا می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، مانی جعفریان معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری این منطقه در نشست هم اندیشی که با حضور مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، مدیران و شهرداران نواحی منطقه یک با هدف هماهنگی و تبادل نظر در خدمات رسانی بهینه در ایام نوروز برگزار شد با بیان مطلب فوق اظهار داشت: توسعه و نگهداشت فضاهای سبز شهری از اولویت های منطقه یک است به طوری که اجرای پروژه های این معاونت از پیشرفت فیزیکی بالای ۹۲ درصد برخوردار بوده و وضعیت نگهداشت شهر در این منطقه نسبت به سال گذشته با کسب رتبه نخست در مناطق ارتقای چشمگیر داشته است.

جعفریان در خصوص عملیات شهرداری این منطقه در راستای ثبت جهانی خیابان ولیعصر (عج) گفت: با تلاش حوزه های زیباسازی، فضای سبز، عمران و ترافیک منطقه‌ یک نزدیک به ۹۰ درصد برنامه های مصوب همچون پاکسازی جداره ها، رنگ آمیزی، حذف موانع فیزیکی، بازسازی پیاده روها به انجام رسیده و تا ۲۰ فروردین کل کار تکمیل خواهد شد.

او با اشاره به اقدامات اجرایی این معاونت در سال گذشته افزود: عملیات لوله گذاری پساب به میزان ۱۴ کیلومتر در چهار ناحیه منطقه و ۳۰ کیلومتر لوله گذاری جهت آبرسانی فضای سبز به اتمام رسیده است و در طی سال گذشته هوشمند سازی چاه ها در ۵ ناحیه انجام و ۵ ناحیه باقیمانده در سال جاری به انجام خواهد رسید
جعفریان در خصوص احداث پد هلیکوپتر تصریح کرد: در دو نقطه گلابدره و انتهای بلوار ارتش در شمال تهران این مکان در نظر گرفته شده که اولی آماده بهره برداری و در مورد دومی در حال گفتمان با ارتش هستیم.
معاون شهردار منطقه یک گفت: ۱۸۲ برج نوری در نقاط مختلف منطقه یک نصب و بازپیرایی ۲۰ بوستان منطقه ای و فرا منطقه ای و احداث ۴ بوستان در مقیاس محله ای به انجام رسیده است.
جعفریان عنوان کرد: از بزرگراه ارتش و امام علی (ع) که به واسطه فعالیت های عمرانی به کارگاه تبدیل شده بود ۲ هزار کامیون مصالح مازاد، خاک و نخاله برداشت و پس از جدول گذاری، ۳ هزار اصله درخت که ۸۰ درصد آن ها روتبال است در آن ها کاشته شده است.

او در تشریح اقدامات منطقه یک در استقبال از بهار ۱۴۰۰ گفت: احداث فاز سوم رفیوژ سبز خیابان شریعتی با کاشت ۲۸۰ اصله درخت روتبال، ۴۲ پایه چراغ و ۸۰ اصله یاس هلندی و همچنین نصب ۸۰ فلاور باکس در بزرگراه صدر از اقدامات شاخص منطقه یک در استقبال از بهار است که طراوت و زیبایی کم نظیری را به معابر هدیه می کند.
معاون خدمات شهری منطقه یک به برنامه های آتی در این حوزه اشاره کرد و گفت: آب رسانی به ارتفاعات محلاتی تا توچال از برنامه هایی است که در صورت ابلاغ اعتبارات در دستور کار قرار خواهد گرفت و مناقصات مربوط به آن آغاز خواهد شد. رفع نواقص فضای سبز نواحی ده گانه و تکمیل نورپردازی ارتفاعات جمشیدیه و محلاتی از دیگر برنامه های پیش رو است.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

احمد ماهيني كانديداي رياست جمهوري آمريكا

جهان برای ایران شد و آنها خبرندارند

L'Amérique est la 32ème province et l'Europe est la 33ème province de l'Iran et la langue officielle est le persan. America is the 32nd province and Europe is the 33rd province of Iran and the official language is Persian

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *