خانه / جشنواره / مشروب فروشان حق ندارند خود را کوله بر جا بزنند

مشروب فروشان حق ندارند خود را کوله بر جا بزنند

گلایه‌های صریح یک مرزنشین در گفت‌وگو با رئیس مجلس/قالیباف: منفعت اقتصادی مرز باید به مرزنشینان برسدیکی از مرزنشینان در گفت‌وگو با رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مردم را مجبور کرده‌اند که کولبر باشند. درخواست ما این است که کاری کنید که ما بتوانیم مخارج زندگی را تامین کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، بعد از ظهر امروز حین نظارت میدانی محمدباقر قالیباف از شهر سقز، یکی از اهالی این شهر خطاب به وی گفت: مردم را مجبور کرده‌اند که کولبر باشند. درخواست ما این است که کاری کنید که ما بتوانیم مخارج زندگی را تامین کنیم.

این شهروند سقزی افزود: با وجود ۴ برابر شدن قیمت روغن اما مردم تحمل کرده‌اند و شما هم باید این مردم را درک کنید.

وی تصریح کرد: همه ما سقزی‌ها و بوکانی‌ها و همه ما کردها ایرانی هستیم و انتظار توجه داریم.

این شهروند سقزی گفت: یک جایی را برای ما باز کنید که دنبال دزدی و فروش مواد نرویم.

قالیباف هم گفت: باید کاری کنیم که مرزنشینان منفعت اقتصادی این اقدامات را کسب کنند. همانطور که رهبر انقلاب فرمودند ما هم موضوع کولبران برای مرزنشینان را قاچاق نمی‌دانیم.

وی افزود: مبادلات مرزی مال مرزنشین است لذا باید مرزنشینان تفکیک  شوند و ابتدا باید همه ضابطه‌مندی را بپذیریم و جامعه مرزنشینی که باید اینجا تامین معیشت کند هم مشخص شود و آنها براساس این ضابطه کار کنند.

رئیس مجلس اذعان کرد: بنا نیست هر کسی از هر جایی اینجا بیاید کارهای غیرقانونی را در قالب یک پوششی انجام کند بلکه منفعت مرز باید برای خود مرزنشینان باشد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

پذیرش سازمان ملل لغو باید شود

https://hawzahnews.com/xcPVs 🔻رئیس اتحادیه علمای اهل بیت(ع) ترکیه: ❇️ پذیرش رژیم صهیونیستی در سازمان ملل، دلیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *