خانه / دارالقران / اهدا کتاب

اهدا کتاب

اهداء بخشی از کتابخانه شخصی دکتر رجبی دوانی به کتابخانه مجلس

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسامی، بیش از ۲۵۰ جلد کتاب از کتابخانه شخصی دکتر محمد حسن رجبی دوانی به کتابخانه مجلس اهداء گردید.
علی اکبر زارع بیدکی؛ مدیر مجموعه سازی کتابخانه مجلس ضمن اعلام این خبر گفت:
دکتر رجبی در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۵ نیز بخشی از کتابخانه شخصی خود را به کتابخانه مجلس اهداء نمودند.
موضوع منابع اهدایی در زمینه‌های مختلف شامل تاریخ، ادبیات، ایران‌شناسی، کتب مرجع، فلسفه، علوم قرآنی، علوم سیاسی و کتابداری و اطلاع‌رسانی است.
زارع بیدکی تصریح کرد: این مجموعه شامل تعدادی نشریه‌های تخصصی و فصلنامه‌های علمی _ پژوهشی بوده و می‌تواند به تکمیل آرشیو نشریات کتابخانه مجلس کمک کند.
(وی افزود: با توجه به کمبود فضا در کتابخانه مجلس و پیرو صحبت‌های انجام شده با دکتر رجبی، تمامی منابع پس از بررسی و جستجوی دقیق توسط کارشناسان بخش فراهم‌آوری و با توجه به نیاز مخازن، ثبت و سازماندهی شده و کتب مازاد به مراکز فرهنگی و کتابخانه‌های دیگر اهداء خواهد شد.)
وی همچنین از ارسال کتاب‌های انتخابی از انبار ارشاد در هفته جاری به کتابخانه مجلس نیز خبر داد و ارزش کتاب‌های اهدایی از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را بیش از بیست و سه میلیون ریال اعلام کرد. موضوع کتاب‌ها در حوزه‌های علوم انسانی به‌خصوص حقوق، جامعه‌شناسی، دفاع مقدس، تاریخ، علوم سیاسی، فلسفه و تعدادی کتب مرجع است.
وی گفت: کار ثبت و سازماندهی کتاب‌ها از هفته آینده آغاز و تا ده روز آینده تمامی کتاب‌ها در دسترس مراجعین قرار می‌گیرد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

www.gp.org

Donate

March 19th, 2003. The United States invaded Iraq. The public premise for the invasion was …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *