خانه / جشنواره / انفجار مهیب در شهر «حیفا»

انفجار مهیب در شهر «حیفا»

شنیده شدن صدای انفجار مهیب در شهر «حیفا» فلسطین اشغالی

پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی آی-۲۴ رژیم صهیونیستی از شنیده شدن صدا انفجارهای شدید در یکی از کارخانه های پتروشیمی در شهر حیفا خبر داد.

العالم فلسطین اشغالی

روزنامه جروزالم‌پست، چاپ فلسطین اشغالی پنجشنبه‌شب گزارش داد که صدای این انفجار از منطقه‌ای در نزدیکی یک کارخانه مواد شیمیایی در حیفا شنیده شده است.

ابن روزنامه به نقل از ساکنان این شهر اشغالی نوشت که وقوع این انفجار آن‌ها را غافلگیر کرده است؛ چرا که مقامات صهیونیست و مسئولان مجتمع پتروشیمی حیفا از قبل به آن‌ها در این باره اطلاعی نداده ‌اند.

این منبع افزود، این انفجارها موجب نگرانی و وحشت هزاران تن از ساکنان این شهر شد.

جروزالم‌پست نوشت که انفجارهای مشابهی پیش از این نیز در این مجتمع صنعتی رخ داده است و از آنجایی که این منطقه در مرکز منطقه مسکونی حیفا قرار دارد، زندگی ده‌ها هزار نفر را مختل کرده است.

شاهدان می‌گویند صدای انفجارها از منطقه مجتمع پتروشیمی حیفا بوده و این مسئله ساکنان این شهر فلسطین اشغالی را نگران کرده است.

ماه دسامبر گذشته یک نقص فنی غیرعادی در پالایشگاه حیفا منجر به وقوع یک انفجار و دو فقره آتش‌سوزی در این پالایشگاه شد.

شهر بندری حیفا به دلیل قرار گرفتن پالایشگاه و تأسیسات نفتی و از همه مهمتر مخازن آمونیاک رژیم صهیونیستی در این شهر به یکی از نگرانی‌های این رژیم تبدیل شده و بعد از تهدید‌های حزب‌الله لبنان طی سال‌های گذشته مبنی بر اینکه در صورت حملات اسرائیل به لبنان، این حزب این مخازن را هدف قرار خواهد داد، به نگرانی مقامات صهیونیست افزوده و از این مخازن به عنوان بمب‌های هسته‌ای در قلب حیفا یاد می‌شود.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

حمایت از حفظ حجاب

⭕️ فراخوان مردمی پیاده‌روی حمایت از عفاف و #حجاب در روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *