خانه / جشنواره / بیل گیتس حرفهای قبلی خود را توطئه خواند

بیل گیتس حرفهای قبلی خود را توطئه خواند

بیل گیتس به اتهامات مربوط به شیوع کرونا پاسخ داد

شفقنا- بیل گیتس به کسانی که او را توطئه‌پرداز شیوع بیماری کرونا می‌دانند حمله کرد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از رویترز، بیل گیتس موسس مایکروسافت در یک کنفرانس خبری به اتهامات در فضای مجازی علیه خودش پاسخ داد. بسیاری در جهان او را پدیدآورنده ویروس کرونا می‌دانند. گیتس ضمن اینکه این اتهامات را توهمات توطئه خواند، کسانی را هم که به این توهمات دامن می‌زنند دیوانه و شیطانی نامید. کسانی که گیتس را به انداختن کرونا به جان جهانیان متهم می‌کنند به این مساله استناد می‌کنند که این نابغه تکنولوژی، در سال ۲۰۱۵ به وجود آمدن همه‌گیری ویروس کرونا را پیش‌بینی کرده‌بود.

گیتس با اشاره به اینکه از این پس دوست دارد به پشت صحنه اتهامات علیه خود بپردازد گفت: پشت من و حتی دکتر آنتونی فاوچی- از ایمنی‌شناسان مطرح آمریکایی- اتهامات زیادی مطرح می‌شود؛ اینها همه حاصل ترکیب ترس از همه‌گیری و گسترش شبکه‌های اجتماعی است؛ اینها همه تئوری توطئه است و من امیدوارم افراد به این بحث‌‌ها خاتمه دهند.

بنیاد بیل و ملیندا گیتس ۱/۷۵ میلیارد دلار برای کمک به ساخت واکسن و همچنین کمک به شناسایی و درمان کرونا اختصاص داده است. از ابتدای شیوع کرونا این شایعه در فضای مجازی به راه افتاده که گیتس و دکتر فاوچی برای کنترل مردم آن را درست کرده‌اند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

روزمعلم و شهادت استاد مطهری

بسم الله و سلام وعرض تبریک تقدیم به کسانی که به ما مفیدها آموختند🌴 امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *