خانه / جشنواره / چهره واقعی هاشمی رفسنجانی

چهره واقعی هاشمی رفسنجانی

🔴 مرحبا به فائزه!

✍️ #محمدصادق_کوشکی

🔹 فائزه هاشمی در مصاحبه اخیرش چهره واقعی « اصلاحات» را به نمایش گذاشت، بدون بزک و گریم و رتوش. اصلاح طلبی یعنی همه آنچه فائزه گفت…!

🔸 فائزه آن قدر شجاع بود که پچ‌پچه های اندرونی اصلاح‌طلبان را با صدای بلند فریاد بزند و مردم را با حقیقت اصلاح طلبی آشنا کند.

✅ بالاخره روزی باید ماهیت« سرطان اصلاحات» برای مردم افشا می شد و چه کسی بهتر و صریح‌تر از دختر خلف هاشمی برای شفاف کردن آنچه جبهه اصلاحات از آمریکا و اروپا برای مردم ایران خواسته بود : افزایش تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی!

🔹 فائزه خیلی شریفتر از اصلاح طلبانی است که بارها برای کاخ سفید نامه نوشتند و بیشتر شدن و سخت تر شدن تحریم‌ها علیه مردن ایران را درخواست کردند. چون فائزه آرزوی افزایش تحریم‌ها را داشت اما اصلاح‌طلبان برای افزایش تحریم‌ها اقدام کردند.

🔸 گناه فائزه این بود که بر خلاف اصلاح‌طلبان دروغ نگفت و نفاق پیشه نکرد اما جبهه اصلاحات از یک طرف برای جدی تر شدن تحریم‌ها با کاخ سفید رایزنی و لابی می کرد و از طرف دیگر خود را نگران فشار تحریم‌ها بر مردم نشان می داد و برای رفع تحریم ها نابودی صنعت هسته ای و پذیرش FATF و کنوانسیون پالرمو و اجرای برجام موشکی و منطقه ای را تجویز می کرد!

💢 در جبهه اصلاحات فقط یک مرد پیدا می شود و او هم « فائزه هاشمی» است.

#سیاسی
➖➖➖➖➖➖➖
📡 بهترین و جدیدترین تحلیل‌های روز را در کانال مطالبه گری آرمانها در پیام رسان داخلی ایتا بخوانید.👇
https://eitaa.com/joinchat/1903165495C56be1717e3

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

اسکار اسلامی

سینمای نجیب ایران در یافتن راه خود با سنگلاخ های عظیم و چالش های بزرگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *