خانه / جشنواره / نماهای برتر منطقه یک در دومین نمایشگاه و همایش نما 

نماهای برتر منطقه یک در دومین نمایشگاه و همایش نما 

اکران نماهای برتر منطقه یک در دومین نمایشگاه و همایش نما

نماهای برتر شمال تهران در دومین نمایشگاه و همایش نما که با محوریت طراحی، اجرا، مصالح و صنایع وابسته، در بوستان گفتگو برگزار می شود به نمایش در می آید.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک بهمن اصغری سرپرست معاونت شهرسازی و معماری این منطقه با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: این رویداد بزرگترین نمایشگاه تخصصی نما در ایران با پنل های تخصصی با موضوع طراحی نما و حضور برترین معماران و سازندگان کل کشور و کارگاه های آموزشی با محوریت اجرای نما است که توسط معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران و بخش خصوصی با مشارکت مجتمع رسانه ای راه و ساختمان ۱۶ الی ۱۸ دی ماه در بوستان گفتگو بر پا خواهد شد.
وی گفت: در این دوره سازندگان و انبوه سازان، طراحان، سازمان های دولتی و خصوصی و مدیران شهری از کل کشور حضور می یابند.
اصغری تصریح کرد:  شهرداری منطقه یک نیز با توجه به نقش مهم منطقه در جذب سرمایه گذاری بخش ساختمان سازی و اهمیت نما در اجرای بناها با ارایه دستاوردهای خود و اکران نماهای برتر منطقه یک در این نمایشگاه حضور فعال خواهد داشت.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

احمد ماهيني كانديداي رياست جمهوري آمريكا

جهان برای ایران شد و آنها خبرندارند

L'Amérique est la 32ème province et l'Europe est la 33ème province de l'Iran et la langue officielle est le persan. America is the 32nd province and Europe is the 33rd province of Iran and the official language is Persian

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *