خانه / احمد ماهینی / سازه فلزی اسرارآمیز

سازه فلزی اسرارآمیز

«مونولیت اسرارآمیز» اینبار در شکل نان قندی در تپه‌های سانفرانسیسکو ظاهر شد

عکس از ویدئو گرفته شده است
عکس از ویدئو گرفته شده است   –سازه فلزی اسرارآمیز که برای نخستین بار در آمریکا و پس از آن در نقاط دیگر دنیا پدیدار شد اینبار در شکل یک نان قندی (زنجبیلی) یکپارچه در روز کریسمس در تپه‌های سانفرانسیسکو ظاهر شد.

مشخص نیست که نسخه نان قندی این مونولیت را چه کسی ایجاد کرده است.

با این حال این سازه دو متری خوش طعم که روز جمعه ۲۵ دسامبر (۵ دی) به طرز مرموزی در سانفرانسیسکو ظاهر شده بود، روز شنبه فرو ریخت.

مردم برای تماشا این سازه به مکان قرار گرفتن آن رفتند و با آن عکس یادگاری گرفتند و برخی نیز به آن ناخنک زدند.

مونولیت در واقع به معنی «تکه سنگ یکپارچه» است. اما شیئی که در ماه‌های اخیر به اسم «مونولیت مرموز» معروف شد، سه وجهی و از جنس فلز براق است که نخستین نمونه آن در نوامبر گذشته در بیابانی در ایالت یوتا در آمریکا ظاهر شد. این سازه فلزی بسیار شبیه جسم مشابهی در فیلم معروف «۲۰۰۱، ادیسه فضایی» از استنلی کوبریک است. مونولیت آمریکا پس از چندین روز ناپدید شد و بعدها نمونه‌های دیگری از آن در رومانی، هلند، بریتانیا، آلمان، کانادا، استرالیا و بلژیک دیده شد.

هنوز در مورد سازنده این اجسام فلزی و انگیزه مستقر کنندگان آنها اطلاعاتی در دست نیست.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

دوران پسا و عده صادق!

▪️ *از “وعده صادق” تا نسیه‌های نقد نشده!* ✍🏻  محمد بهمن آبادی عملیات موفقیت‌آمیز “وعده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *