- فراخوان ملی پویش مردمی تولید محتوای رضوی در فضای مجازی
https://www.aparat.com/v/KZ3UQ -
دستورالعمل ساماندهی تبلیغات در فضای مجازی ابلاغ شد
کمیته مرکزی سازمانهای تبلیغاتی کشور، دستورالعمل ساماندهی آگهیها و فعالیتهای تبلیغاتی در فضای مجازی را با هدف صیانت از حقوقِ مخاطب و تأمین سلامت محتوایِ آگهیهایِ تبلیغاتی، تصویب و ابلاغ کرد.
این دستورالعمل که چندی پیش در کمیته مرکزی سازمانهای تبلیغاتی کشور تصویب شده بود توسط معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ شد. مسئولیت نظارت بر حسن اجرای این دستورالعمل بر عهده دفتر تبلیغات و اطلاعرسانی با همکاری مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازیِ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
بر اساس این دستورالعمل، رسانههای تبلیغاتی برخط، رسانههای کاربرمحور تبلیغاتی، پیامگستران و دارندگان صفحات و کانالهایی که فعالیت اصلی آنها تبلیغات است، برای پذیرش و انتشار آگهی در فضای مجازی باید مجوز کانون آگهی و تبلیغاتی دریافت کنند و رسانههای برخط، دیگر رسانههای کاربر محور، صفحات و کانالها و افراد تاثیرگذار و موتورهای جستجو برای پذیرش و انتشار آگهی باید از طریق اخذ مجوز کانون یا از طریق کانونها اقدام نمایند.
این دستورالعمل در ۴ ماده، ۳۹ بند و ۳ تبصره در راستای تحقق اهداف طرح کلان و معماری شبکه ملی اطلاعات مصوب شورای عالی فضای مجازی و اجرای بند ۱۶ ماده ۲ قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آییننامه تاسیس و نظارت بر نحوه کار و فعالیت کانونهای آگهی و تبلیغاتی و ماده ۳ آییننامه ساماندهی توسعه رسانهها و فعالیتهای فرهنگی دیجیتال مصوب هیأت وزیران، تصویب و ابلاغ شده است.
متن کامل این دستورالعمل را میتوانید در پیوندِ پیوست دریافت نمایید.
دستورالعمل ساماندهی آگهیها و فعالیتهای تبلیغاتی در فضای مجازی
۲۹ آذر ۱۳۹۹
Tags دستورالعمل ساماندهی تبلیغات در فضای مجازی ابلاغ شد
حتما ببینید
سوزش شدید انترنسناس از حجاب
هرجا سوزش شدید اینترنسناس بود بدانید کار درست است بسوز که سوز توکارها کند