خانه / جشنواره / آخرین یلدای قرن

آخرین یلدای قرن

ویژه برنامه های آخرین یلدای قرن در شمال تهران برگزار می شود

ویژه برنامه های فرهنگی _ ورزشی آخرین یلدای قرن با همکاری سراهای محلات و مشارکت شهروندان، در شمال تهران برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک سیدعباس سجادی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری این منطقه با بیان خبر فوق اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن طولانی ترین شب سال، ویژه برنامه های یلدایی با هدف زنده نگهداشتن آداب و سنن ملی در شب یلدا در شمال تهران اجرا خواهد شد.

وی گفت: با همکاری اداره فرهنگی این معاونت برنامه های متنوعی شامل مسابقات مجازی یلدایی، شب شعر و شاهنامه خوانی مجازی، اهدای بسته های یلدایی به نیازمندان، بازدید از شیر خوارگاه رفیده به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و  شب یلدا و….در سطح محلات منطقه یک از ۲۵ لغایت ۳۰ آذر ماه به دو صورت مجازی و حضوری با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی اجرا خواهد شد.

وی برگزاری مسابقه عکاسی آخرین یلدای قرن در قرنطینه را از دیگر برنامه های فرهنگی دانست و گفت: این مسابقه عکاسی با هدف به تصویر کشیدن یلدای  خانواده  با هدف خاطره سازی و ایجاد نشاط در خانواده ها در آخرین یلدای سده ۱۳۰۰ در محلات شمال تهران در دو بخش عکاسی از سفره شب یلدا و عکس سلفی با نمادهای شب یلدا  اجرا می شود.

وی افزود: علاقمندان می توانند جهت شرکت در این مسابقه آثار خود را در قالب فایل jpg از تاریخ ۳۰ آذر ماه لغایت ۲ دی ماه از طریق پیام رسان واتساپ به شماره ۰۹۱۲۷۳۰۰۶۷۰ ارسال نمایند تا به برگزیدگان این مسابقه هدایایی به رسم یادبود تقدیم شود.

سجادی جشنواره رقابتی یلدا به میزبانی منطقه یک را از برنامه های ورزشی مناسبتی دانست و گفت: جشنواره ورزشی و رقابتی یلدا با حضور مناطق ۲۲ گانه شهر تهران به میزبانی شهرداری منطقه یک برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: محور این جشنواره  بازی های تفریحی و رقابتی شامل یه قل دوقل (ویژه بانوان)، بهکاپ (ویژه بانوان)، گردو بازی (پسران و دختران) و بازی های خلاقانه و نمایشی (ویژه تمامی افراد خانواده) به صورت مجازی است.

معاون شهردار از شهروندان خواست فیلم های یک دقیقه ای خود را از  ۲۵ آذرماه الی ۲ دی ماه از طریق پیام رسان واتساپ به شماره تلفن ۰۹۳۵۴۷۲۹۳۳۶ ارسال نمایند تا به بهترین فیلم در هر بخش جوایز نفیسی اهدا شود.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

دوسالانه ونیز

به گزارش سمیه سادات سلطانیان خبرنگار ماهین نیوز  در جشن دوسالانه ونیز: خراسانی‌زاده: رژیم صهیونیستی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *