خانه / جشنواره / خرید مسکن در اهواز توسط اتباع خارجی صحت ندارد/

خرید مسکن در اهواز توسط اتباع خارجی صحت ندارد/

یوسفی در گفت و گو با خانه ملت:
خرید مسکن در اهواز توسط اتباع خارجی صحت ندارد/ حاشیه‌سازی وزارت راه برای توجیه کارنامه ۷ ساله
نماینده مردم اهواز در مجلس با بیان این که خرید مسکن در اهواز توسط اتباع خارجی صحت ندارد گفت: بهره گیری از مسائل حاشیه ای از سوی مسئولان وزارت راه و شهرسازی با هدف کمرنگ کردن ناکارآمدی و عملکرد نامناسب وزارتخانه است تا مشکلات بازار مسکن و افزایش قیمت ها را به گردن این گونه مسائل بیاندازند.
مجتبی یوسفی

مجتبی یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از اظهارات مسئولان وزارت راه و شهرسازی درباره اقدام اتباع کشورهای همسایه برای خرید مسکن در شهرها اهواز، گفت: دولت در هفت سال گذشته هیچ برنامه ای برای تولید مسکن در کشور نداشت و عملا در حوزه مسکن هیچ سیاست گذاری صورت نگرفت، این مسئله موجب بروز رکود در بازار ساخت و ساز و افزایش لجام گسیخته قیمت ها شد.

تولید انبوه مسکن

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بهره گیری از مسائل حاشیه ای از سوی مسئولان وزارت راه و شهرسازی با هدف کمرنگ کردن ناکارآمدی و عملکرد نامناسب وزارتخانه است تا مشکلات بازار مسکن و افزایش قیمت ها را به گردن این گونه مسائل بیاندازند.

خرید مسکن در اهواز توسط اتباع خارجی صحت ندارد

وی گفت: اظهارات مسئولان وزارت راه و شهرسازی درباره خرید مسکن در شهر اهواز توسط اتباع خارجی و تأثیر این مسئله در افزایش قیمت ها، بسیار نادرست و اشتباه است، زیرا بر اساس قانون، فروش ملک به اتباع خارجی ممنوع است.

افزایش قیمت مسکن در اهواز را با حاشیه سازی توجیه کنند

یوسفی تصریح کرد: شاید مسئولان وزارت راه، افزایش قیمت مسکن در اهواز را با استفاده از بهانه هایی مانند خرید مسکن توسط اتباع خارجی توجیه کنند، اما آیا می توانند افزایش قیمت ها در تهران، شیراز و اصفهان و شهرهای کوچک و بزرگ را نیز توجیه کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: در شرایط کنونی شهرهای کوچک نیز با افزایش چندبرابری قیمت مسکن مواجه شده اند. از این رو مسئولان باید در اظهار نظرهای خود دقت کرده و صحبت هایشان مستند بر اقدامات مطالعاتی و تحقیقاتی باشد./

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

دوسالانه ونیز

به گزارش سمیه سادات سلطانیان خبرنگار ماهین نیوز  در جشن دوسالانه ونیز: خراسانی‌زاده: رژیم صهیونیستی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *