خانه / دارالقران / تظاهرکنندگان دفاتر اتحادیه میهنی کردستان و حزب دموکرات کردستان را به آتش کشیدند.

تظاهرکنندگان دفاتر اتحادیه میهنی کردستان و حزب دموکرات کردستان را به آتش کشیدند.

گزارش خبرنگار العالم از تحولات شمال عراق

گزارش خبرنگار العالم از تحولات شمال عراق

خبرنگار شبکه العالم در عراق از ادامه اعتراض های گسترده استان سلیمانیه و مناطق اطراف آن در کردستان عراق در پی وخامت اوضاع اقتصادی دراین منطقه و پرداخت نشدن حقوق کارکنان این منطقه خبر داد.

 

العالم – عراق

علی الشبکی خبرنگار العالم در عراق گفت که تظاهرکنندگان راه های میان سلیمانیه و کرکوک را که به راه اصلی استراتژیک به بغداد منتهی می شود، بستند.

تظاهرکنندگان همچنین مقرهای حزب های کرد در مناطق استان سلیمانیه را بستند.

گزارش العالم از کشته شدن دو نفر از تظاهرکنندگان و زخمی شدن ده ها تن دیگر در درگیری میان معترضان با نیروهای امنیتی حکایت دارد.

بر اساس این گزارش، اعتراض ها همچنان در همه شهرهای منطقه کردستان به ویژه در سلیمانیه و مناطق وابسته به حزب میهنی کردستان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار العالم، قرار است امروز یا فردا نشستی با حضور مقامات و احزاب کرد حاکم در کردستان شامل حزب دموکرات کردستان و اتحادیه میهنی و جنبش التغییر برگزار شود.

اعتراض های خشونت بار در استان سلیمانیه کردستان برای مطالبه پرداخت حقوق به تعویق افتاده کارکنان این منطقه با خشونت همراه شد و قربانیانی برجای گذاشت.

منابع محلی گفتند که در جریان این خشونت ها در سلیمانیه، دو نفر کشته و هشت نفر زخمی شدند.

تظاهرکنندگان دفاتر اتحادیه میهنی کردستان و حزب دموکرات کردستان و دیگر دفاتر وابسته به احزاب و نهادهای دولتی را به آتش کشیدند.

با تشدید اقدامات خشونت بار درجریان اعتراض ها ، نیروهای امنیتی در سلیمانیه در حالت آماده باش قرار گرفته وبه طور گسترده در مرکز استان مستقر شده اند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

www.gp.org

Donate

March 19th, 2003. The United States invaded Iraq. The public premise for the invasion was …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *