خانه / جشنواره / ماکرون اعدام باید گردد
ماکرون اعدام باید گردد

ماکرون اعدام باید گردد

🔹چقدر حافظه ما کوتاه مدت است
🔹#تاریخ_سیاه_فرانسه

🔸 فرانسه در زمان اشغال کشور چاد در سال ۱۹۱۷ م ۴۰۰ دانشمند مسلمان را جمع کرد و سر آنها را با ساطورها قطع کرد.

🔸 وقتی فرانسه در سال ۱۸۵۲ وارد شهر غوطه الجزایر شد ، دو سوم جمعیت آن را با سوزاندن از بین برد و آن هم در یک شب.

🔸 فرانسه بین سال های ۱۹۶۰ و ۱۹۶۶ میلادی ۱۷ آزمایش هسته ای در الجزایر انجام داد که منجر به کشته شدن تعداد غیر مشخصی بین ۲۷ هزار تا ۱۰۰ هزار نفر شد و تأثیرات آن هنوز هم ادامه دارد.

🔸 وقتی فرانسه در سال ۱۹۶۲ الجزایر را ترک کرد بیش از ۱۱ میلیون مین پشت سر خود کاشته بود یعنی بیش از نفوس الجزائر در آن زمان.

🔸 فرانسه الجزایر را به مدت ۱۳۲ سال اشغال کرد و در ۷ سال اول پس از ورود یک میلیون مسلمان را و در ۷ سال آخر یک و نیم میلیون مسلمان را قبل از خروج اش نابود کرد.

🔸 ژاک گورکی ، مورخ فرانسوی ، تخمین زد که مجموع مسلمانانی که در الجزائر از جانب فرانسه از زمان ورودش در سال ۱۸۳۰ تا زمان خروج اش در سال ۱۹۶۲ میلادی کشته شدند ۱۰ میلیون مسلمان بوده است!

🔸 فرانسه تونس را ۷۵ سال ، الجزایر را ۱۳۲ سال ، مراکش ۴۴ را سال و موریتانی را ۶۰ سال اشغال کرد.

🔸 هنگامی که فرانسه در کارزار معروف خود وارد مصر شد سربازانش با اسبهایشان وارد مساجد شدند و به زن های آزاد در مقابل خانواده های شان تجاوز می کردند و در مساجد شراب می نوشیدند و تعدادی از مساجد را برای اسب های خود به اصطبل تبدیل کردند. شیخ الاسلام مصر را هم به وسیله ای متحرک بستند و آنقدر در خیابانهای قاهره گرداندند، تا تکه تکه شد!
آنها در سوریه هم که جزئی از دولت عثمانی بود، پانزده هزار سرباز تسلیم شده را تا آخرین نفر تیرباران کردند. همین وضع را انگلیسی ها در هند و دیگر مستعمرات شان، آمریکا در مورد سیاهان و سرخپوستان، پرتغال و اسپانیا در آفریقا و آمریکای جنوبی و مرکزی، بلژیک در کنگو، آلمان در نامیبیا و آفریقای‌جنوبی، هلنددر اندونزی، ایتالیا در لیبی و اتیوپی، روسیه در آسیای میانه و قفقاز، به وجود آوردند که جزئیات آنها حتی توسط اروپائیان ثبت شده است. تازه از جنایات قبلی شان در جنگ های صلیبی که هم نوشته و هم تابلوی آن را کشیده اند، زبان قاصر است….

🔸 سرانجام ، آنها می گویند اسلام دین تروریسم است و پیامبر ما پیامبر وحشت اند.

➖ترجمه کننده: ابو محمد فتحی
➖تمدن غربی و حقوق بشر

🌐

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

صیحه آسمانی

به گزارش سید احمد حسینی ماهینی خبرنگار ماهین نیوز ایا پرواز هزاران پهباد و موشک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *