خانه / جشنواره / کاخ ریاست جمهوری اسراییل
عکس/ انفجار یک خودرو در جنوب تل‌آویو

کاخ ریاست جمهوری اسراییل

فوری
فوری

انفجار در کاخ ریاست جمهوری اسرائیل

عصر امروز جمعه ساعت ۱۷:۰۹ به وقت اورشلیم صدای انفجار مهیبی بخشی از این شهر را به لرزه در آورد.
وبسایتهای رسمی اسرائیل این انفجار را از کاخ ریاست جمهوری این کشور می دانند. هم اکنون این مکان در محاصره نیروهای امنیتی و ارتش اسرائیل می باشد. صدای آژیر آمبولانس و اتومبیلهای آتش نشانی نیز مکرر شنیده میشود.
گمان می رود که آقای رووین ریولین رئیس جمهور اسرائیل هدف این عملیات بوده است.
در چند روز گذشته و پس از ترور شهید فخری زاده اسرائیل به نیروهای خود در منطقه آماده باش درجه یک داده بود اما این عملیات در قلب خاک اسرائیل رخ داده. گرچه چنین عملیاتی نمی تواند در مدت کوتاهی طراحی شده باشد اما تصور اینکه عملیات از سوی نیروهای طرفدار جمهوری اسلامی و به انتقام ترور شهید فخری زاده انجام گرفته باشد نیز بعید نیست.
در اسرائیل رئیس جمهور یک مقام تشریفاتی محسوب می شود و نخست وزیر بالاترین مقام اجرایی کشور محسوب می شود.

سپاه سایبری قدس

جزئیاتی تازه از انفجار مبهم در تل آویو با وجود سانسور نظامی شدید

چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب: ۷۴۷۰۷۴
رژیم صهیونیستی در تلاش است تا همچنان اجازه انتشار جزئیات انفجار مرموزی را که شامگاه دیشب در ریشون لیتسون در نزدیکی تل آویو رخ داد، ندهد.
جزئیاتی تازه از انفجار مبهم در تل آویو
به گزارش جهان نیوز، روزنامه یسرائیل هیوم  در خبری کوتاه به انضمام چند عکس ادعا کرد با وجود آن که انفجار باعث پراکنده شدن اجزای ماشین به مسافت های دوری شد اما به فرد راکب آسیب جدی وارد نشده و این فرد زخم های سطحی برداشته است.

به زعم این رسانه صهیونیست در این انفجار که ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه شب در خیابان آرتیلیری در محله پوبیلیو یکی از محل های ساحلی شهرک لیتسیون رخ داد یک فرد زخمی و فرد دیگری هم متواری شد.

در گزارشی این روزنامه عبری زبان تاکید شده است فرد زخمی به سرعت به یکی از بیمارستان های نزدیک منتقل شده است.

جالب اینجاست یسرائیل هیوم به نقل از شاهدان خبر می دهد انفجار مذکور خودرو حامل قربانی را متلاشی و حفره تقریبا بزرگی را در خیابان ایجاد کرده است ، با این حال درباره وضعیت فرد مورد هدف قرار گرفته مدعی شده که وی صرفا جراحات سطحی برداشته است.

در بخش دیگری از خبر هم تاکید شده است چاشنی بمب به استارت خودرو متصل بوده و به محض روشن شدن خودرو ،بمب عمل کرده است، این در حالی است که برخی از شاهدان عینی تاکید می کنند خودرو در حال حرکت دچار انفجار شده است.

گرچه نام فرد اعلام نشده اما اعلام شد وی مردی ۵۰ ساله بود در حالی که لحظاتی بعد از انفجار هم یکی از همراهانش محل را ترک کرد.

به زعم این روزنامه عبری زبان این انفجار ناشی از تسویه حساب های جنایی بوده است.گفتنی است اداره نظارت بر مطبوعات رژیم صهیونیستی اجازه انتشار اطلاعات بیشتری در این باره را به رسانه های این رژیم نداده است.‎

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

حمایت از حفظ حجاب

⭕️ فراخوان مردمی پیاده‌روی حمایت از عفاف و #حجاب در روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *