خانه / جشنواره / هیچ ایرانی یا سوری کشته نشده

هیچ ایرانی یا سوری کشته نشده

گزارش میدانی خبرنگار العالم؛

واقعیت حملات ائتلاف به البوکمال/ ساکنان سوری العربیه سعودی را رسوا می کنند!

رسانه ها اخیرا ادعاهایی را درباره حملات هوایی ائتلاف بین المللی به شهر البوکمال و اطراف آن مطرح کرده و برخی از رسانه ها مدعی شده اند که دراین حملات، ده ها تن از نیروهای ارتش سوریه و هم پیمانان آن کشته شده اند.

 

العالم سوریه

تیم خبری العالم برای تحقیق درباره این گزارش ها و پی بردن به صحت و سقم این گزارش های رسانه ای، به منطقه البوکمال رفته و با برخی از فرماندهان نظامی و عشایری دیدار کرده و آن ها به طور قطع، وجود چنین خبرهایی را رد کرده اند.

گشتی سریع در شهر البوکمال و روستاهای اطراف آن در دورترین نقطه دیرالزور شرقی، به زمان زیادی نیاز ندارد تا خبرهای مربوط به حملات در اطراف این شهر و حتی مرزهای عراق را تکذیب کند، زیرا که ارامش در این مناطق برقرار است.

یک افسر سوری که در مرزهای سوریه و عراق مستقر است، به خبرنگار شبکه العالم گفت : همان طور که مشاهده می کنید، ما اکنون در مقابل مرزهای عراق و سوریه هستیم. درخصوص خبرهایی که از حمله امریکا به مواضع و هدف قرار دادن یکی از فرماندهان سپاه پاسداران منتشر شده، باید بگویم که این خبرها بی پایه و اساس بوده و کذب است و نیروهای ارتش سوریه با پشتیبانی هم پیمانان خود به وظیفه تامین امنیت این شهر و حمایت از شهروندان عمل می کنند.

ازدحام در جاده های شهر البوکمال، نیز از جنبه ای دیگر از جنبه های جنگ روانی علیه مردم این شهر پرده برمی دارد.

شهر سرشار از زندگی است و اهالی از شایعات مربوط به این حملات سخت در شگفتی هستند.

یک شهروند سوری به خبرنگار شبکه العالم گفت: من ساکن دمشق هستم و حدود چهار یا پنج روز است که به این جا آمده ام و چیزی درباره این حملات نشنیده ام و زندگی در اینجا به شکل عادی جریان دارد و شایعات صحت ندارد.

یک شهروند دیگر که از اهالی البوکمال است، به خبرنگار العالم گفت: هیچ چیزی وجود ندارد، هر چیزی که گفته می شود، بی پایه و اساس است.

یک شهروند دیگر به خبرنگار العالم گفت: این واقعیت رسانه های دروغگو است که هدف آن ها برهم زدن اوضاع است، ما دراینجا، چیزی درباره حملات نشنیده ایم، من از صبح تا شب اینجا هستیم و چیزی از گزارش هایی که شبکه سعودی العربیه و دیگر شبگه ها می گویند، نشنیده ام ، گزارش آن ها دروغ محض است.

شکست این رسانه ها از انتشار این خبرها را می توان در تداوم رفت و آمد در گذرگاه البوکمال – القائم مشاهده کرد. رفت و آمدها در این گذرگاه نشان می دهد که نه امریکا و نه هیچ قدرت دیگری نمی تواند که زندگی را مختل و تعطیل کند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

حمایت از حفظ حجاب

⭕️ فراخوان مردمی پیاده‌روی حمایت از عفاف و #حجاب در روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *