خانه / جشنواره / اتحاد علنی امپریالیزم و صهیونیزم و ارتجاع علیه اسلام

اتحاد علنی امپریالیزم و صهیونیزم و ارتجاع علیه اسلام

منابع عبری گزارش دادند:

سفر مخفیانه نتانیاهو و رئیس موساد به ریاض/ در دیدار پنج ساعته با ولیعهد سعودی چه گذشت؟

روز گذشته همزمان با سفر مایک پمپئو وزیرخارجه آمریکا به عربستان سعودی، یک فروند هواپیما که نتانیاهو و رئیس موساد در آن حضور داشته اند از فرودگاه بن گوریون به پرواز درآمده و در خاک عربستان به زمین نشسته است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از المیادین، کانال هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی امروز گزارش داد: روز گذشته همزمان با سفر مایک پمپئو وزیرخارجه آمریکا به عربستان سعودی، یک فروند هواپیما که نتانیاهو و رئیس موساد در آن حضور داشته اند از فرودگاه بن گوریون به پرواز درآمده و در خاک عربستان  به زمین نشسته است.

بنابراین گزارش، نتانیاهو و رئیس موساد دیداری پنج ساعته با محمد بن سلمان ولیعهد سعودی داشته اند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز دراین باره گزارش داد: در جریان دیدار ولیعهد سعودی و نتانیاهو ، مایک پمپئو وزیرخارجه آمریکا نیز حضور داشته است.

 

المیادین همچنین در این باره گزارش داد: یک تحلیلگر صهیونیست، سفر نتانیاهو به عربستان سعودی را بی سابقه توصیف کرده است.

 

الجزیره نیز گزارش داد: منابع رسمی اسرائیلی دیدار نتانیاهو با محمد بن سلمان در ریاض را که با حضور مایک پمپئو برگزار شده را تایید کردند.

 

همچنین پایگاه الخلیج الجدید به نقل از هاآرتص نوشت: هواپیمای حامل نتانیاهو و رئیس موساد در شهر نیوم در سواحل دریای سرخ به زمین نشسته است.

 

به گزارش قدسنا، موج علنی سازی روابط میان رژیم های عربی حاشیه خلیج فارس با رژیم صهیونیستی از ماه سپتامبر ۲۰۲۰ با امضای توافق عادی سازی روابط میان امارات و بحرین با تل آویو کلید خورد. بعدها نیز دولت حاکم بر سودان به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی پیوست.

 

همه این رخدادها در شرایطی اتفاق افتاد که ردپای عربستان سعودی در موج علنی سازی روابط کاملا آشکار بود. منابع موثق گزارش دادند که امارات و بحرین با چراغ سبز عربستان وارد روند عادی سازی روابط  شدند. همچنین عربستان سعودی با پرداخت کمک های چند میلیارد دلاری به سودان، حاکمیت این کشور را به علنی سازی روابط با رژیم صهیونیستی ترغیب کرد.

 

با سفر نتانیاهو به عربستان سعودی این مسائل بیش از پیش آشکار شده است و به نظر می رسد در روزهای آتی شاهد تحولات جدیدی در این زمینه باشیم.

 

منابع عبری گزارش دادند:سفر محرمانه نتانیاهو به ریاض و گفتگوی پنج ساعته با ولیعهد سعودی 2

انتهای پیام/م.ت/

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

حمایت از حفظ حجاب

⭕️ فراخوان مردمی پیاده‌روی حمایت از عفاف و #حجاب در روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *