خانه / جشنواره / ترامپ بدترین بازنده انتخابات آمریکا

ترامپ بدترین بازنده انتخابات آمریکا

نیویورک تایمز نوشت: ترامپ در همه عمر از قوانین به نفع خود استفاده کرده است و تعجبی ندارد که نمی‌تواند شکست خود را در انتخابات بپذیرد.

ترامپ بدترین بازنده انتخابات آمریکا

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما؛ نیویورک تایمز نوشت: ترامپ در همه عمر از قوانین به نفع خود استفاده کرده است و تعجبی ندارد که نمی‌تواند شکست خود را در انتخابات بپذیرد.

این روزنامه آمریکایی در پایگاه اینترنتی خود در تحلیلی به قلم چارلز بلو نوشت: دونالد ترامپ در انتخابات شکست خورد. او این را می‌داند، اما نمی‌پذیرد.
او هنوز امیدوار و معتقد است که از طریق محاکم قضایی راهی وجود دارد تا به اندازه کافی آرا را برای اعلام نتیجه انتخابات به نفع وی، پاک کنند؛ این اتفاق نخواهد افتاد.
چالش‌های حقوقی وی در ایالت‌های سرنوشت ساز در سراسر آمریکا عمدتا با شکست مواجه شد. در دادگاه، باید مدرک ارائه داد. دروغ، اتهام و تئوری توطئه کارساز نیست. ترامپ همه عمر از قوانین به نفع خود استفاده کرده است. اکنون برای وی قابل قبول نیست که از این قوانین نمی‌تواند به نفع خود بهره ببرد.
در نهایت، ترامپ امیدوار است که این پرونده را به دیوان عالی ببرد، جایی که وی ۳ قاضی محافظه کار منصوب کرده است. بعید است که این راهبرد نیز پیروز شود.
ترامپ معتقد است می‌تواند از قوه قضائیه به عنوان سلاحی علیه مردم آمریکا استفاده کند. احتمالا قوه قضائیه اجازه استفاده از خود را نمی‌دهد.
وی متعهد شده است که اعتماد مردم را به فرایند انتخاباتی کشور از بین ببرد. ترامپ اصرار دارد که اگر پیروز نشود پس باید در انتخابات تقلب شده باشد، زیرا از نظر وی شکست امکان پذیر نیست.
وی مانند همه دوران ریاست جمهوری اش دروغ می‌گوید و داستانی دور از واقعیت می‌سازد.
وی از زمان انتخابات در توئیتر به طور بی سابقه‌ای به صحت انتخابات و حق رای به طور کلی حمله کرده است.
ترامپ به طور مداوم شکایت می‌کند که در انتخابات تقلب صورت گرفته، آرای وی دزدیده شده و نرم افزار رایانه‌ای میلیون‌ها رای وی را به جو بایدن داده است.
ترامپ بدترین بازنده انتخابات آمریکااما ترامپ پا فراتر گذاشته است و به کسانی که به بایدن رای دادند نیز حمله کرد.

وی توئیت شبکه تلویزیونی ریچموند را بازنشر داد که نوشته بود: “پاول ایول، استاد تجارت و رئیس ویرجینیا وسلیان نوشت هر کسی که بایدن را برای ریاست جمهوری انتخاب کند “نادان، ضد آمریکایی و ضد مسیحی” است. ”
دونالد ترامپ از ۲۰ ژانویه (اول بهمن) دیگر رئیس جمهور نخواهد بود. این یک حقیقت سخت و یک تاریخ غیرقابل تغییر است. بایدن قسم یاد خواهد کرد و رئیس جمهور آمریکا خواهد شد.
اما ترامپ اجازه نمی‌دهد که این انتقال قدرت به راحتی انجام شود. وی هرکاری که بتواند انجام خواهد داد تا شکست را نپذیرد. او هر کاری برای تامین آینده امن و راحت برای خود و خانواده اش انجام خواهد داد. وی با استفاده از آخرین ذرات قدرت ریاست جمهوری خود هر کاری انجام خواهد داد.
حمله وی به سیستم انتخاباتی به دموکراسی ما لطمه می‌زند. خودداری از پذیرفتن نتیجه انتخابات و بدخلقی هایش نیز همین نتیجه را دارد. اما البته که ترامپ اهمیتی به دموکراسی نمی‌دهد. وی فقط به پول و قدرت اهمیت می‌دهد.
یکی از دلایلی که ترامپ رئیس جمهور آمریکا شد این بود که روس‌ها برای کمک به وی در انتخابات سال ۲۰۱۶ مداخله کردند. این یک حقیقت بود. ترامپ بار‌ها تحقیقات در این زمینه را یک حقه خواند.
اما مقامات انتخاباتی انتخابات امسال را “قابل اعتمادترین انتخابات در تاریخ آمریکا” خوانده اند. این یک حقیقت است.
در خاتمه این تحلیل آمده است، ترامپ به شدت قابل پیش بینی است: به طور مداوم دروغ می‌گوید و تکذیب می‌کند، جهانی می‌سازد که در آن وی یک پیروز و قهرمان است.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

صیحه آسمانی

به گزارش سید احمد حسینی ماهینی خبرنگار ماهین نیوز ایا پرواز هزاران پهباد و موشک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *