خانه / جشنواره / انفجار در تل‌آویو و مناطق نزدیک

انفجار در تل‌آویو و مناطق نزدیک

شنیده شدن صدای انفجار در تل‌آویو و شهرک‌های نزدیک غزه + فیلم

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد در پی شنیده شدن صدای انفجار در تل‌آویو و مناطق نزدیک نوار غزه، آژیر هشدار حمله موشکی در این مناطق به صدا درآمده است.

 

العالم – فلسطین اشغالی

منابع محلی فلسطین و اسرائیلی از شنیده شدن صدای انفجار در شهرک صهیونیست‌نشین «عسقلان» در نزدیکی نوار غزه خبر دادند.

خبرگزاری فلسطینی «شهاب» دقایقی بعد گزارش داد که آژیرهای هشدار حمله موشکی در شهرک‌های عسقلان، «پالماخیم» و «اشدود» به صدا درآمده است.

وبگاه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» نیز نوشت که در شهرک «گوش دان» صدای انفجار شنیده شده است.

گزارش‌های اولیه حاکی از آن است که آژیر هشدار حمله موشکی در تمام شهرها و شهرک‌های صهیونیست‌نشین از جمله جنوب «تل‌آویو» شنیده می‌شود.

یک خبرنگار صهیونیست نیز با انتشار این فیلم نوشت سامانه پدافند موشکی «گنبد آهنین» یک راکت را که از نوار غزه شلیک شده بود،‌ رهگیری و منهدم کرد.

برخی منابع اسرائیلی تعداد راکت‌های شلیک شده از نوار غزه را فعلا تا ۵ فروند ارزیابی کرده‌اند و گفته می‌شود سامانه گنبد آهنین نیز همچنان فعال است.

به گفته «الون بن دیوید» خبرنگار نظامی شبکه ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی، دو فروند از این راکت‌ها به سمت جنوب تل‌آویو شلیک شده بود که در آسمان منهدم شد اما صدای انفجار مهیب آن، خواب را از چشم صهیونیست‌های ساکن این شهر ربود.

یک مقام امنیتی در ارتش رژیم صهیونیستی گفت که در حال برنامه‌ریزی برای چند روز متوالی تنش در جنوب فلسطین اشغالی و نوار غزه هستند و به زودی به این شلیک راکت واکنش نشان می‌دهند.

شبکه ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی همچنین گزارش داد که در چندین شهر و شهرک، به دلیل وحشت صهیونیست‌ها از صدای انفجار و آژیر حمله موشکی، افراد زیادی در حین فرار به پناهگاه‌ها مصدوم شده‌اند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

رئیسی بی ادعا

رئیسی بی ادعا… زمانی به ریاست و سرپرستی بانک آینده رسید که گویی باید این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *