خانه / جشنواره / به آتش کشیده شدن پرچم آمریکا در پورتلند

به آتش کشیده شدن پرچم آمریکا در پورتلند

در پی ادعا‌های ترامپ و بایدن مبنی بر پیروزی در انتخابات؛

اعتراضات گسترده مردم آمریکا به نتیجه انتخابات

موضوع تقلب در انتخابات آمریکا و به سرقت رفتن آرا مردم این کشور که تاکنون جارو جنجال های زیادی به راه انداخته است، موجب خشم مردم آمریکا شده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما؛ شبکه تلویزیونی العهد عراق در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: تعداد تظاهرکنندگان مقابل کاخ سفید همچنان در حال افزایش است. در میان آنان بنری قرار دارد که روی آن نوشته شده است: ترامپ، همیشه دروغ می گوید.

آتش زدن پرچم آمریکا در روز استقلال آمریکا توسط مردم آمریکا

درگیری طرفداران ترامپ و بایدن در سیاتل
شبکه تلویزیونی العهد عراق در صفحه خود در توئیتر با انتشار این تصاویر، از درگیری شدید میان طرفداران ترامپ و بایدن در سیاتل خبر داد.
به آتش کشیده شدن پرچم آمریکا در پورتلند
گروهی از معترضان که همزمان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در خیابان‌های در پورتلند راهپیمایی کردند پرچم آمریکا را به آتش کشیدند.
پرتاب مواد آتش زا به سمت نیرو‌های پلیس در واشنگتن دی سی
معترضانی که همزمان با برگزاری انتخابات آمریکا در خیابان‌های واشنگتن دی سی تجمع کرده بودند اقدام به پرتاب مواد آتش زا کردند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

حمایت از حفظ حجاب

⭕️ فراخوان مردمی پیاده‌روی حمایت از عفاف و #حجاب در روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *