خانه / جشنواره / مخازن پسماندتر در محله پاک شمال تهران، جمع آوری شد  

مخازن پسماندتر در محله پاک شمال تهران، جمع آوری شد  

ا اجرای طرح کاپ ؛
مخازن پسماندتر در محله پاک شمال تهران، جمع آوری شد
محله ازگل به عنوان محله پاک در شمال تهران انتخاب و عملیات اجرایی طرح کاپ در آن با جمع آوری مخازن پسماندتر از معابر شهری و توزیع مخازن خانگی آغاز شد.
به  گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک مانی جعفریان معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری این منطقه با بیان خبر فوق اظهار داشت: با هدف پیاده سازی سیاست های سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در زمینه کاهش تولید پسماند خشک، تفکیک و کم حجم سازی پسماندها، جلوگیری از فعالیت عوامل غیر مجاز در جمع آوری پسماند، محله ازگل به عنوان پایلوت برای اجرای طرح محله پاک انتخاب و اقدامات لازم در پیاده سازی طرح کاپ در این محله در حال اجرا است.
وی گفت: در حال حاضر با همکاری ناحیه ۹ و اداره مدیریت پسماند شهرداری منطقه یک ، عملیات اجرای طرح کاپ با توزیع ۴۹۰ مخزن در مجتمع های مسکونی محله ازگل(محله پاک) آغاز شد.
جعفریان افزود: پس از ارائه آموزش های لازم و معرفی کامل طرح در این محله، مخازن ۱۱۰۰ لیتری پسماند تر مستقر در معابر این محله حذف و پسماندهای هر واحد مسکونی طبق برنامه تحویلی به ساکنین، در ساعت ۱۰ صبح  روزهای زوج از در منازل جمع آوری خواهد شد.
وی تصریح کرد: در ماه های گذشته آموزشگران در سه فاز اقدام به آموزش شهروندان و شناسایی نیاز ۸۵۷ پلاک محله نمودند که در همین راستا ۱۰مخزن ۱۱۰۰ لیتری مشکی وآبی، ۲۰۰ مخزن ۲۴۰ لیتری آبی و مشکی و همچنین مخزن ۱۲۰ لیتری به تعداد ۲۸۰ عدد در مجتمع های مسکونی در حال توزیع است.
معاون شهردار منطقه یک خاطر نشان کرد : ایستگاهی تحت عنوان” ایستگاه پاسخگویی طرح کاپ” در محله ازگل، خیابان فرهنگیان برپا شده است که شهروندان می توانند با مراجعه به آن و دریافت آموزش های لازم و ارائه مشخصات، دو مخزن پسماند یکی مخصوص پسماند تر (به رنگ مشکی)و دیگری مخصوص پسماند خشک(به رنگ آبی) تحویل بگیرند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

صیحه آسمانی

به گزارش سید احمد حسینی ماهینی خبرنگار ماهین نیوز ایا پرواز هزاران پهباد و موشک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *