خانه / جشنواره / مدیریت کیفیت و بهره‌وری

مدیریت کیفیت و بهره‌وری

 برگزاری اولین جلسه اتاق فکر بهره‌وری با حضور مشاوران مدیریت کیفیت و بهره‌وری

 

اولین جلسه از سلسله نشست‌های همفکری با اعضای شبکه ملی بهره‌وری ایران با حضور مشاوران حوزه مدیریت کیفیت و بهره‌وری، رئیس و معاونان سازمان ملی بهره‌وری ایران، ۲۶ شهریور در سالن الغدیر ساختمان اداری و استخدامی کشور برگزار شد.

این نشست با هدف تبیین رویکرد و اهداف «شبکه ملی بهره‌وری ایران» و همفکری در خصوص نحوه مشارکت و تعامل مشاوران مدیریت کیفیت و بهره‌وری در این شبکه، بررسی مسائل و چالش‌های پیش روی فعالیت‌های مشاوران برگزار شد.

فاطمه پهلوانی نکاتی درباره رویکرد و سیاست‌های سازمان مطرح کرد و بر لزوم تداوم این جلسات و هم اندیشی‌ها تاکید کرد.

در ادامه اسماعیل حبیبی، معاون ساماندهی شبکه ملی بهره‌وری ایران هم به معرفی شبکه ملی بهره وری پرداخت و از اهداف و چشم انداز این شبکه گفت.

همچنین دانیال جباری، مدیر امور مشاوره و اعتبارسنجی جوایز، گزارشی عملکردی از روند تایید صلاحیت مشاوران مدیریت کیفیت و بهره‌وری ارائه کردند.

در این رویداد سید حبیب پاشاجبلی، مدیرعامل شرکت مشاوران کسب و کار  و بابک گودرزی نژاد، رئیس هیئت مدیره شرکت روش‌سازان به ترتیب به ارائه تجربه خود در استقرار مدیریت چرخه بهره‌وری در انستیتو پاستور و خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) پرداختند.

این در حالی است که بهروز محمودی، معاون راهبری بهره وری، از روند استقرار مدیریت چرخه بهره‌وری در دستگاه‌های اجرایی گزارشی ارائه کردند.

در پایان مدعوین با رویکرد هم اندیشی و تبادل اطلاعات، به پرسش و پاسخ پرداختند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

اولین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان

فیلم اصلی عشق اباد ساخته خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *