خانه / جشنواره / کورش پرستان وطن فروش
کورش پرستان وطن فروش

کورش پرستان وطن فروش

کچ رس

 

🌴چندسئوال حسابی🌴*با سلام دوستان بنده حقیر باطرح چند سوال اندیشه خود رابیان میکنم:*
_رضاه شاه
_محمد رضا شاه
_امیر کبیر
_لطفعلی خان زند
_ناصرالدین شاه
_کریم خان زند
_محمد علی شاه
_اقامحمدخان قاجار
_فتحعلی شاه
_احمد شاه
_ شاه عباس و …
✅چرانام همه این پادشاهان عربیست؟

✅چرانام یکی از این پادشاهان کورش، داریوش و یا یک اسم ایرانی مثل منوچهر، خسرو و …نبوده است؟
_دویست سال پیش که ثبت احوال جمهوری اسلامی نبوده است که به زور اسم مردم وپادشاهان را عربی بگذارد؟

✅چرا یکی از این پادشاهان حتی در دوران پهلوی اقدام به باز سازی مقبره کورش کبیر درحد یک تفریحگاه نکرده‌اند؟

✅چرا مدعیان کورش پرستی بجای کورش بزرگ به عربی می‌گویند کورش کبیر؟

✅چرا حافظ و سعدی حتی فردوسی یک بیت شعر در مدح کورش نه سروده‌اند و مگر این شاعران ایرانی نبودند؟ و یا کورش اینقدر کوچک بود که دیده نشد یا وجود خارجی نداشت؟

✅چرا کورش پرستان با توجه به اینکه خود را از بازماندگان جنگ آوران و دلاوران امپراطوری ساسانیان و هخامنشیان میدانند، دویست سال گذشته یکنفر دشمن خارجی را تا اطراف مرزهای ایران تعقیب نکردن و در این ۴۰ سال هم جرائت عرض اندام و برای اثبات حقانیت کورش در برابر هیچ دشمنی را ندارند و حتی در دفاع مقدس هم حضور نداشتن، در صورتی که مذهبیون برای اثبات حقانیتشان پس از چند صد سال تا مدیترانه دشمن را تعقیب و حتی هزاران شهید مانند سردار قاسم سلیمانی و حججی ها را به داخل خاک همان اعراب وحشی و داعشی میفرستند وجوانمردانه در راه دین خودشان شجاعانه می‌جنگند و سر میدهند؟

✅چرا کورش پرستان در وقت گرفتاری و یا بریدن ترمز ماشینشان به جای مدد گرفتن از کورش دست به دامان امام حسین علیه‌السلام وحضرت عباس علیه‌السلام ونوادگان انها می‌شوند؟

✅چرا کورش پرستان حقوق زن ومرد را یکسان میدانند اما رفتن مردان به ترکیه و تایلند را افتخار ولی رفتن زنان به دبی را ننگ می‌دانند؟

✅چرا کورش پرستان مدعی‌اند که حجاب را آخوندها اختراع کرده‌اند درصورتی که یک مجسمه زن بی حجاب در تخت جمشید وجود ندارد؟ پس حجاب و عفاف از ویژگی‌های زنان با شرف ایرانی بوده است. نه زور جمهوری اسلامی

✅چرا کورش پرستان که اینهمه دلاور وجنگ‌اور و قهرمان در بزرگترین امپراطوری ساسانیان، هخامنشیان داشتند در برابر اعراب ملخ خور تسلیم شدند و یزدگرد سوم بدست ایرانیان کشته شد نه بدست اعراب، آن زمان نه سلاحهای ساخت امریکا و اسراییل هم نبود تا به عربها کمک کنند.
✳️ در آخر اذعان می کنیم که ما ایرانی مسلمان هستیم نه به تمدن خود پشت می کنیم و نه به اسلام و آموزه های حیاتبخش آن، دشمنان چند سالی است با تحریک عواطف و تعصبات ملی گرایی سعی در بزرگ جلوه دادن کوروش و تضعیف آموزه های اسلام هستند ،هوشیار باشیم چرا فقط در این چند سال اخیر ؟؟
🙏کمی تفکروتعمق!!🌴

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

احمد ماهيني كانديداي رياست جمهوري آمريكا

جهان برای ایران شد و آنها خبرندارند

L'Amérique est la 32ème province et l'Europe est la 33ème province de l'Iran et la langue officielle est le persan. America is the 32nd province and Europe is the 33rd province of Iran and the official language is Persian

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *