خانه / جشنواره / دیدار مدیرعامل سازمان با کارکنان اداره روابط عمومی

دیدار مدیرعامل سازمان با کارکنان اداره روابط عمومی

 مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری به مناسبت روز ارتباطات با حضور در اداره روابط عمومی این سازمان ضمن تقدیر از اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در روابط عمومی با با پرسنل این اداره گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، در این دیدار صمیمانه، دکتر محمد فرجود، مدیرعامل سازمان با حضور در اداره روابط عمومی، ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی در خصوص جدیدترین اقدامات و فعالیت‌های این اداره نیز به گفتگو پرداختند.
مدیرعامل سازمان در این گفتگو با اشاره به توسعه فعالیت‌های ارتباطی به عنوان بخش مهمی از اقدامات این اداره، اظهار کرد: اقدامات روابط عمومی در حوزه ارایه اطلاعات و گسترش آن در شبکه‌های اجتماعی حائز اهمیت است. همچنین می‌بایست در حوزه ارتباط با شهروندان و ارایه تصویر مثبتی از فعالیت‌های پرشمار سازمان پرداخت و به ساخته شدن برند سازمان و محصولات برجسته آن مثل سامانه «تهران من» اهتمام ورزید.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

صیحه آسمانی

به گزارش سید احمد حسینی ماهینی خبرنگار ماهین نیوز ایا پرواز هزاران پهباد و موشک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *