خانه / جشنواره / ملک های دانه درشت و قابل احصاء در شمال تهران

ملک های دانه درشت و قابل احصاء در شمال تهران

شهردار منطقه یک: ملک های دانه درشت و قابل احصاء در شمال تهران شناسایی می شود 
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک؛ سید حمید موسوی شهردار این منطقه در جلسه شورای مدیران منطقه با بیان این مطلب گفت:اداره اجرای احکام با همه توان املاک دانه درشت و قابل احصاء را شناسایی کند تا با مصوبه شورای شهر و فرمانداری که به شهرداری اجازه می دهد بر روی آراء ماده صد توافق داشته باشد بتواند درآمد شهرداری را با استفاده حداکثری از این لایحه ارتقاء دهد.
شهردار منطقه یک تصریح کرد: در سال ۹۹ در حوزه شهرسازی باید با برنامه ای جلو برویم که ما را در مورد بحث درآمد، میزان صدور پروانه و پایان کار، کاهش زمان صدور و عدم رسوب پرونده ها در شهرسازی و توسعه شهری برای ساخت شهری زیبا و مدرن کمک کند و رضایتمندی مراجعان را ارتقاء دهد.
وی افزود: نیروهای سازمانی در حوزه شهرسازی تقویت و بستر تخلف ها را خشک کنیم و بر دو بخش صدور پروانه، پایان کار و درآمد از یک سو و وجه شهرسازانه شهر با تکیه برطرح های توسعه شهری توجه بیشتری کنیم.
موسوی تصریح کرد: مقوله توسعه شهری در مقیاس های کوتاه مدت، بلند مدت، میان مدت، طرح های موضوعی ، موضعی ،تحول گرا و … با رویکرد تفریحی، تفرجگاهی و ارتقای خدمات مورد توجه باشد.
موسوی افزود: بحث های کمیسیون ماده ۵ و سرمایه گذاران منطقه باید با اهمیت بیشتری مورد توجه قرار گیرد تا هم طرح های خلاقانه و شهرسازانه را در آن استقرار دهیم و هم درآمد را ارتقاء دهیم.
وی اجرای مدهای جدید حمل و نقلی، خط آسمان، تراکم ، توده گذاری را از دیگر مواردی دانست که باید شهرسازی روی آن ورود کند و از حالت منفعل به یک شهرسازی فعال تبدیل شود.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

سميه سادات سلطانيان

تبلیغات کاندیدها

کاندیدها از امروز برای تبللیغات خود اقدام نمایند۰۹۱۲۰۸۳۶۴۹۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *