خانه / جشنواره / تمهیدات لازم جهت آماده سازی مسیل ها برای فصل بارش ها اتخاذ شده است
تمهیدات لازم جهت آماده سازی مسیل ها برای فصل بارش ها اتخاذ شده است

تمهیدات لازم جهت آماده سازی مسیل ها برای فصل بارش ها اتخاذ شده است

تمهیدات لازم جهت آماده سازی مسیل ها برای  فصل بارش ها اتخاذ شده است


معاون خدمات شهری شهرداری تهران در بازدید از مسیل دارآباد:
تمهیدات لازم جهت آماده سازی مسیل ها برای  فصل بارش ها اتخاذ شده است


جهت تامین ماشین آلات و اعتبار مورد نیاز برای لایروبی مسیل ها و رودخانه ها ، پیش بینی ها و تمهیدات لازم اتخاذ شده تا تهران برای شروع فصل بارش ها آماده شود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران  در بازدید از روند تخلیه و حمل رسوبات مسیل سرپوشیده دارآباد که با حضور رضا عبدالملکی معاون امور شهری و محیط زیست  شهرداری این منطقه و مدیران شهری انجام شد در جریان روند اقدامات اجرایی قرار گرفت و ضمن تقدیر از اقدامات اجراشده گفت: مناطق پیش بینی های لازم رابرای بارش های فصل پاییز و زمستان انجام دهند و شهرداری تهران نیز آماده ارایه امکانات و خدمات لازم جهت اجرای هر چه بهتر اقدامات است.
رضا عبدالملکی نیز مسیل دارآباد را یکی از مسیل های اصلی و شریانی شمال تهران دانست و گفت: این مسیل به طول یک هزار و ۵۰۰ متر طول نقش مهمی در هدایت آبهای سطحی از ارتفاعات شرقی منطقه یک به مسیل امام علی(ع) دارد بر همین اساس طرح لایروبی این مسیل در دستور کار قرار گرفت و در حال انجام است.
وی افزود: لایروبی و تخلیه رسوبات از مسیل دارآباد حدفاصل بلوار اوشان تا بزرگراه امام علی (ع) باتوجه به سرپوشیده بودن این محدوده  و عدم دسترسی و رمپ ورودی با انتقال پنج دستگاه بابکت از طریق جرثقیل به داخل مسیل در حال انجام است و پیش بینی می شود بیش از ۷۰۰ متر مکعب رسوبات از داخل آن تخلیه شود.
عبدالملکی افزود: عملیات لایروبی با استفاده از بیل مکانیکی زنجیری،کامیون،لودر، بابکت و…و با حضوربیش از ۱۵ نیروی خدمات شهری انجام می شود.
 معاون شهردار منطقه یک تصریح کرد: منطقه یک با ۱۳ رودخانه ، مسیل و ۱۵ حوضچه رسوبگیر به طور مستمر هفته ایی ۳ بار در طول سال لایروبی  می شوند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

حمایت از حفظ حجاب

⭕️ فراخوان مردمی پیاده‌روی حمایت از عفاف و #حجاب در روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *