خانه / جشنواره / هسته های مقاومت برای کار فرهنگی باید در تمام جهان تشکیل شود
حسین ابادی
حسین ابادی

هسته های مقاومت برای کار فرهنگی باید در تمام جهان تشکیل شود

اسلام‌آباد – ایرنا – همزمان با فرا رسیدن سی و چهارمین سالگرد رحلت ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، ویژه برنامه‌هایی در شهرهای مختلف پاکستان از سوی احزاب و پیروان انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا، این ویژه برنامه‌ها با همت رایزنی فرهنگی سفارت ایران در اسلام‌آباد، خانه‌های فرهنگ ایران در شهرهای مختلف پاکستان و با مشارکت احزاب و گروه‌های مذهبی با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

هفته جاری همایش تجلیل و تکریم به مناسبت سی و چهارمین هجرت آفتاب در شهر اسلام‌آباد و به اهتمام رایزنی فرهنگی ایران، جامعه المصطفی العالمی شعبه پاکستان در مرکز دینی جامعه الصادق (ع) برگزار خواهد شد.

همچنین همایش‌های تبیین اندیشه‌های امام خمینی (ره) و وحدت اسلامی به میزبانی نمایندگی‌های فرهنگی ایران در شهرهای پیشاور، لاهور، کراچی و کویته با حضور شخصیت‌های دینی و فرهنگی اجرا می‌شود. همچنین در کنار این گردهمایی‌ها، نمایشگاه‌هایی از آثار گرانقدر حضرت امام (ره) نیز برپا خواهد شد.

گردهمایی باشکوه مردمی به مناسبت سی و چهارمین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) به همت نهضت بیداری امت مصطفی (ص) هفته آینده در اسلام‌آباد و دیگر شهرهای پاکستان برنامه ریزی شده است.

براساس این گزارش، همایش باشکوه بیداری اسلامی از دیدگاه امام خمینی (ره) در بزرگترین پارک شهر اسلام‌آباد پایتخت پاکستان با حضور شخصیت‌های برجسته سیاسی، علمی، فرهنگی و دینی این کشور برگزار خواهد شد.

حضرت امام خمینی (ره) الگوی عالم عامل، وقت شناسی، مدیریت، شجاعت، خوش رفتاری، مردمداری، پارسایی و ساده زیستی ساعت ۲۲ و ۲۰ دقیقه شب سیزدهم خرداد ۱۳۶۸ به علت عارضه قلبی در سن ۸۷ سالگی چشم از جهان فروبست.

آیین تشییع پیکر امام راحل با حضور بیش از ۱۰ میلیون نفر (نزدیک به یک ششم جمعیت آن زمان کشور) نیز به عنوان بزرگترین تشییع جنازه تاریخ، در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسید.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

بسوز كه سوز توكارها كند

سوزش شدید انترنسناس از حجاب

هرجا سوزش شدید اینترنسناس بود بدانید کار درست است بسوز که سوز توکارها کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *