خانه / تمدن پژوهی / تحقیر انقلاب اسلامی اسرائیل: توسط ایرنا :در حد اعتراض نابجا:
مصطفی میر ابوالقاسمی
مصطفی میر ابوالقاسمی

تحقیر انقلاب اسلامی اسرائیل: توسط ایرنا :در حد اعتراض نابجا:

معترضان علیه نتانیاهو برای بیستمین هفته متوالی راهی خیابان‌ها شدند(ماهین نیوز این نوع تیتر مشابه تیتر معاندین در مورد فتنه گرهای ایرانی است)

تهران-ایرنا- هزاران نفر از ساکنان سرزمین‌های اشغالی برای بیستمین هفته متوالی در تل‌آویو و دیگر شهرهای فلسطین اشغالی علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم تظاهرات کردند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری «سما» فلسطین، منابع عبری زبان اعلام کردند که امشب بیش از ۱۵۰ هزار اسرائیلی علیه دولت نتانیاهو و کودتای قضایی او در شهرهای مختلف دست به تظاهرات زدند.

تنها در شهر تل آویو حدود ۱۰۰ هزار نفر علیه دولت نتانیاهو در خیابان حضور یافتند و شعار سردادند.

تظاهرات علیه اصلاح نظام قضایی در حالی صورت می‌گیرد که نتانیاهو در نتیجه فشار افکار عمومی و فشارهای آمریکا مجبور شد که این طرح را بصورت موقت تعلیق کند.

نتانیاهو هفتم فروردین ماه در یک نطق تلویزیونی گفت: تصمیم گرفتم برای حصول یک توافق گسترده که از مسئولیت ملی سرچشمه می‌گیرد و جلوگیری از چند دستگی بین اسرائیلی‌ها، رای کنست درباره قانون تغییرات قضایی را به حالت تعلیق درآورم.

وی تاکید کرد رای تغییرات قضایی را به تعویق می‌اندازیم اما هرگز از آن دست نمی‌کشیم.

در طرح کابینه نتانیاهو موسوم به اصلاح قانون قضایی، از اختیارات دستگاه قضا کاسته و در مقابل قدرت و جایگاه قوه مجریه و مقننه در این رژیم تقویت خواهد شد.

در این طرح از اختیارات مشاور قضایی کابینه رژیم صهیونیستی و همچنین اختیارات مشاوران قضایی دیگر وزارتخانه‌های این رژیم گرفته خواهد شد و وزیر این امکان را خواهد داشت هر مشاور قضایی را که بخواهد در دفتر خود برکنار یا منصوب کند.

این لایحه پیشتر در جلسه کنست در قرائت اول با ۶۳ رأی موافق و ۴۷ رأی مخالف به تصویب رسید.

مصطفی میر ابوالقاسمی
مصطفی میر ابوالقاسمی

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

ضیافت افطاری بیمه دی

به گزارش ماهین نیوز وبه نقل از روابط عمومی بیمه دی؛ در این ضیافت که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *