خانه / Ahmad Mahini / رییس مجلس

رییس مجلس

رشیدی کوچی، عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس با انتقاد از رفتارهایی که باعث اختلاف بین قوا می‌شود گفت:اظهارات بازرس ویژه رئیس جمهور یکطرفه به قاضی رفتن است/اگر فهرستی از نمایندگان وجود دارد به جای تشویش اذهان عمومی در اختیار مجلس گذاشته شود. 

icana.ir/Fa/News/521886

خبرگزاریماهین نیوز  رئیس بازرسی ریاست جمهوری به جای مصاحبه و تشویش افکار مردم هر مدرکی دارد به نهادهای قانونی و قضایی ارائه کند/ دولت شفاف اعلام کند چه تعداد خودرو از خودروسازان خارج از نوبت گرفته است؟*

آزادی خواه عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ ملت با انتقاد از رویه برخی چهره ها و رسانه دولت علیه مجلس گفت:

🔹 باید واقعیت‌ها برای مردم بیان شود و اگر آقای درویشیان اطلاعات دقیقی دارد باید از طریق مجاری قانونی مانند هیات نظارت بر رفتار نمایندگان و کمیسیسون اصل ۹۰ قانون اساسی مجلس آن را پیگیری کند.

🔹به عنوان کسی که از ابتدا به دنبال شفافیت بوده‌ام اکنون نیز در این مورد خواستار شفافیت هستم و برای احیای حیثیت خود به بازرس ویژه رییس جمهور تاکید می‌کنم با هماهنگی دستگاه‌های قضایی فهرستی که در اختیار دارد را ارائه کند و تبیین کند دریافت خودرو در قبال پس گرفتن امضاء بوده است یا خیر؟

🔹بهتر است اعلام شود که ارگان‌ها و سازمان‌های مرتبط دولتی نیز از خودروسازان داخلی یا نمایندگی‌های خودرو سازی، خودرو دریافت کرده‌اند یا خیر؟ و از سوی دیگر مردم بداند توسط نهادهای دولتی نیز خودرو خارج از نوبت تحویل گرفته شده است یا خیر؟

خبرگزاری خانه ملت: 🔻رئیس مجلس قانون‌گذاری ازبکستان وارد تهران شد
دقایقی قبل، نورالدین جان اسماعیل‌اف رئیس مجلس قانون‌گذاری ازبکستان و هیأت پارلمانی این کشور که به دعوت رسمی دکتر قالیباف به ایران سفر کرده‌اند وارد تهران شدند و مورد استقبال رئیس و اعضای گروه دوستی پارلمانی مجلس شورای اسلامی قرار گرفتند.

مراسم استقبال رسمی از رئیس مجلس قانون‌گذاری ازبکستان فردا صبح(شنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه) در بهارستان برگزار می شود‌.

در این مراسم، غلامرضا نوری قزلجه رئیس گروه دوستی، مهرداد ویس کرمی و سید مرتضی حسینی اعضای گروه دوستی پارلمانی ایران و ازبکستان حضور داشتند.
خبرگزاری خانه ملت: 📌أَفَرَأَیْتَ مَنِ اتَّخَذَ إِلَهَهُ هَوَاهُ وَ أَضَلَّهُ اللَّهُ عَلَى عِلْمٍ وَ خَتَمَ عَلَى سَمْعِهِ وَ قَلْبِهِ وَ جَعَلَ عَلَى بَصَرِهِ غِشَاوَهً فَمَن یَهْدِیهِ مِن بَعْدِ اللَّهِ أَفَلَا تَذَکَّرُونَ
(جاثیه / آیه ۲۳)

آیا دیدى کسى را که معبود خود را هواى نفس خویش قرار داده و خداوند او را با آگاهى (بر اینکه شایسته هدایت نیست) گمراه ساخته و بر گوش و قلبش مهر زده و بر چشمش پرده‏ اى افکنده است؟! با این حال چه کسى مى‏ تواند غیر از خدا او را هدایت کند؟! آیا متذکر نمى‏ شوید؟!

تقویم امروز:
📆 شنبه ۱۶ اردیبهشت
📜 ۱۴ شوال
🗓 ۶ می

🆔 @icana
خبرگزاری خانه ملت: 📌دقایقی قبل نورالدین جان اسماعیل‌اُف رئیس مجلس قانونگذاری ازبکستان که شامگاه گذشته در راس هیئتی پارلمانی وارد تهران شده بود، با ورود به مجلس شورای اسلامی، مورد استقبال رسمی دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

🆔 @icana
خبرگزاری خانه ملت: 📌نورالدین جان اسماعیل‌اُف، رئیس مجلس قانونگذاری ازبکستان و هیئت پارلمانی همراه، دقایقی قبل با دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگوهای رسمی خود را آغاز کرد‌ند.

نشست خبری روسای مجالس دو کشور، بعد از پایان این دیدار برگزار خواهد شد.

مشروح این خبر متعاقباً منتشر می‌شود.

🆔 @icana
خبرگزاری خانه ملت: 📌 *مسائل اقتصادی باید در برنامه هفتم توسعه تقدم رتبه ای داشته باشد/برنامه های توسعه ای باید سیر تکاملی داشته باشند*

منتظری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به مهمترین اولویت های برنامه هفتم توسعه گفت:

🔹وقتی در پی سالهای متمادی شعارها و راهبردهای سالیانه مقام معظم رهبری سابقه اقتصادی پیدا می کند،این بدین معنا است که مسئله اقتصاد در راس مسائل کشور است.

🔹اقتصاد باید در برنامه هفتم توسعه تقدم رتبه ای داشته باشد. این تقدم رتبه ای به خاطر نقش آفرینی اقتصاد در همه حوزه هاست.

🔹باید در برنامه هفتم توسعه مسیر را به گونه ای تعریف کنیم که دیگر به اصلاح «اما»، «اگر» و «ای کاش» نگوییم. به واقع برنامه های توسعه ای باید سیر تکاملی داشته باشند.

📝مشروح خبر را [اینجا](https://www.icana.ir/Fa/News/521619) بخوانید
🆔 @icana
خبرگزاری خانه ملت: 📌 *ادعای بازرس ویژه رئیس‌جمهور تبلیغاتی، حاشیه‌سازی و بلوف سیاسی برای تخریب قوه مقننه است/درویشیان در رابطه با ماشین‌های دریافتی سازمان بازرسی در دوره مسئولیتش شفاف‌سازی کند*

سلیمی عضو هیأت رئیسه مجلس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در واکنش به اظهارات درویشیان نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امر مبارزه با فساد نسبت به ادعای واگذاری رانتی خودرو به برخی از نمایندگان مجلس، گفت:

🔹وی تحت تاثیر برخی از حرف ها قرار دارد یا درصدد حاشیه سازی است.

🔹درویشیان باید مدارک و اسناد مربوطه را به هیات رییسه مجلس، کمیسیون اصل ۹۰ و همچنین هیات نظارت بر رفتار نمایندگان ارائه دهد زیرا مرجع رسیدگی به چنین موضوعاتی مشخص است.

🔹اظهارات نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امر مبارزه با فساد بلوف سیاسی در راستای تخریب قوه مقننه است و بدون شک نمایندگان مجلس این موضوع را به صورت ویژه بررسی خواهند کرد.

🔹چرا درویشیان پاسخ نمی دهد وقتی در سازمان بازرسی بود چند ماشین دریافت کردند در حالی که ما نسبت به این امر اطلاعات داریم؛ وی در این خصوص سکوت کرده است.

🔹وی باید سریع تر اسناد و مدارکش را ارائه کند و اگر اسنادی وجود نداشته باشد ما نیز این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

📝مشروح خبر را [اینجا](https://www.icana.ir/Fa/News/521872) بخوانید
🆔 @icana

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

با دست خالی اسرائیل را نابود می کنیم

ایرنا صدای بایدن را به گوش مسئولین می رساند. و مانع بایکوت خبری آنها می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *