خانه / اسلم قزوینی / ۴برابر قیمت روز دنیا

۴برابر قیمت روز دنیا

حسینی:
نکاتی از قرآن ۲۰۷
نامه اعمال هر شخص بی کم و کاست است. بعضی کافران به دلیل گرویدن ضعفا به دین اسلام، تکبر و اعراض می کنند. انسان را به احترام والدین توصیه میکنیم، چرا که مادرها سی ماه مشقت می کشند تا کودک رشد کند. پس چون به چهل سالگی رسیدید، از خدا بخواهید به شما و والدین تان، توفیق شکرگزاری بدهد. ( سن معکوس شدن رسیدگی اولاد به والدین ) و انجام عمل صالحی که مورد رضای خدا باشد. و فرزندان مان را صالح گردان. خود نیز به درگاهت تسلیم هستم. خدا هم این بنده ها را پذیرفته و با آمرزش خطاهاشان به بهشت رهنمون می کند.

مجری سرشناس تونسی: خدا به داد عربستان برسد، در این کشور داشتن حساب توییتری و فعالیت در واتساپ مساوی با اعدام است!!

🔹 «صالح الازرق» مجری سرشناس شبکه “الحوار” در واکنش به اعدام مبلغان دینی در عربستان:
می‌گویند عربستان سرزمین حرمین است، خدا به داد این سرزمین برسد؛ دادستانی عربستان خواستار اعدام «عوض القرنی» از مبلغان دینی به دلیل داشتن حساب توییتری و فعالیت در واتساپ شده است!! اتهاماتی که انسان را به خنده می‌اندازد!!
@BisimchiMedia

نکاتی از قرآن ۲۰۸
تکبر ناحق در دنیا و شهوت رانی، عذاب نا تمام آخرت دارد. حتی در دنیا همانند قوم هود در احقاف که عذاب را به شکل ابرهای باران می دیدند ولی صبحدم فقط خانه هاشان برجا بود. چند جن سخنان قرآن را شنیده و به سوی قوم خود برای انذار بردند. و گفتند اگر ایمان بیاورند، آمرزیده خواهند شد وگرنه گمراه.
تو هم مثل پیامبران صاحب کتاب در دعوتت صبور باش. و چون مردم به روز موعود برسند، گویی نصف روز بیشتر در زمین درنگ نداشته اند.

غربی ها سد سفیدرود در تنگه منجیل را با ۴ برابر قیمت روز دنیا و بدون استفاده از حتی یک نیروی متخصص ایرانی ساختند و شاه کودن را تیغ زدند،
اگر امروز در تکنیک سدسازی در دنیا حرفی برای گفتن داریم مدیون متخصصان جهادی سپاه در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا هستیم

#ThanksIRGC

🗣نوید مستفیضی

@twtenghelabi

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

سعيد نريمان

سعید نریمان

اندیشه ورزی باید مبتنی بر تئوریهای بومی باشد و الا مثل این است که با کلید همسایه می خواهیم درب خود را بگشائیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *