خانه / جشنواره / حضور رییس جمهور در کردستان
ازربیجان دست پیش گرفته تا پس نیافتد
ازربیجان دست پیش گرفته تا پس نیافتد

حضور رییس جمهور در کردستان

حضور رییس جمهور در کردستان به موقع بود/ کردها از انقلاب جدا نمی‌شوند

تهران- ایرنا-عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مورد سفر رییس جمهور به کردستان بیان داشت: در مقطعی که دشمن در تلاش است تا  کردستان را جدا شده از نظام اسلامی معرفی کند حضور آیت الله رییسی در این استان به موقع و دارای اهمیت است.

ابراهیم عزیزی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا در مورد سفر آیت الله رییسی به کردستان گفت:سفرهای استانی رییس جمهور با رویکردمشخص از ابتدای دولت سیزدهم برای حل مشکلات مردم شروع شده است و اگر با اجرای کامل تصمیمات و مصوبات باشد خیرات و برکات زیادی برای مردم و استان ها به همراه خواهد داشت.

نماینده مردم شیراز با بیان اینکه ارتباط مردم و مسئولان در دولت روحانی قطع شده بود، بیان داشت: احیای سفرهای استانی در دولت سیزدهم موجبات امید و اعتماد مردم را فراهم کرد و باعث امید بخشی در جامعه شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به سفر رییس جمهور به کردستان بیان داشت: در این مقطع که دشمن تلاش می کند تا استان کردستان و مردم این خطه را جدا شده از نظام اسلامی معرفی کند حضور رییس جمهور در این استان به موقع و دارای اهمیت است.

عزیزی حضور بی واسطه رییس جمهور و مسولان در جمع مردم را موجب ایجاد یاس و ناامیدی در جبهه دشمن خواند و تصریح کرد: دولت با حضور بی واسطه در جمع مردم شنوای خوبی برای پیگیری مسائل، مشکلات ومطالبات مردم است و مردم هم باید برای برون رفت از مشکلات موجود با حفظ همراهی زمینه رشد و توسعه کشور را فراهم کنند.

وی با مثبت ارزیابی کردن سفر رییس جمهور به سنندج گفت: دشمن در تلاش است استان کردستان را نا امن و بحرانی معرفی کند، اما این سفر نشان داد که خیالات دشمن در مورد نفاق انداختن بین ملت ایران خیالی بیش نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی با اشاره به وقایع اخیر در کشور بیان داشت: بصیرت، آگاهی، دشمن شناسی و جریان شناسی مردم کردستان از ویژگی های بارز مردم این دیار است ، اما کسانی که امروز با سرویس های بیگانگان و رژیم صهیونیستی همراهی می کنند خیر خواه مردم کردستان نیستند، بلکه دشمنان ملت ایران هستند.

وی اضافه کرد: برای دشمنان این مرز و بوم قومیت کُرد و غیر کُرد مهم نیست آنها دلداده مکتب بیگانگان هستند و سعی می کنند از این فرصت ها برای خوشامد بیگانگان استفاده کنند، اما در نزد مردم جایگاهی ندارند.

عزیزی مردم کردستان را ثابت قدم در مسیر ارزشهای اسلام و انقلاب خواند و گفت: در حوادث اخیر باید حساب مردم کردستان را از برخی افراد که دلبسته مکتب بیگانگان هستند، جدا کنیم چون کُردها همیشه در صف اول حمایت از اسلام و انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله «سیدابراهیم رییسی» رییس جمهور، صبح پنجشنبه (۱۰ آذر۱۴۰۱) به استان کردستان سفر کرد. بهره‌برداری از سامانه انتقال آب سد آزاد به تصفیه خانه سنندج، دیدار با مردم و نشست با روحانیون و نخبگان استان، مهمترین برنامه های سفر یک روزه رییس جمهور به استان کردستان بود.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

بسوز كه سوز توكارها كند

سوزش شدید انترنسناس از حجاب

هرجا سوزش شدید اینترنسناس بود بدانید کار درست است بسوز که سوز توکارها کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *