خانه / جشنواره / بر اثر اثار باستانی همه دنیا مال ایران است

بر اثر اثار باستانی همه دنیا مال ایران است

مهاجرانی: جوانان ببینند چه گرگ‌هایی در کمین ایران قوی ما نشسته‌اند

 

عطاءالله مهاجرانی:

🔹امریکایی‌ها و اسراییلی‌ها نتوانستند خویشتنداری کنند و آشکارا از تجزیه ایران و تغییر نظام جمهوری اسلامی سخن نگویند.

 

🔹بایدن گفت: «امریکا ایران را آزاد می‌کند!» گرچه بی‌درنگ سخنگوی پنتاگون، حرف نابهنگام بایدن را اصلاح کرد و گفت: «مردم ایران، ایران را آزاد می‌کنند.» اما سخن بایدن همان موضع استراتژیک امریکا و اسراییل و عربستان و دیگر هم‌پیمانان درباره ایران است.

 

🔹آنان از «امپراتوری ایران» سخن می‌گویند که می‌بایست شکسته شود و ایران آزاد شود، یعنی سرزمین ایران تجزیه شود.

 

🔹وقتی به عنوان یک خط مشی، تلویزیون‌های فارسی مامور می‌شوند که با رهبران یا افراد شاخص احزاب تجزیه‌طلب، مصاحبه و از آنها چهره‌سازی کنند، مجریان همان «استراتژی تجزیه سرزمینی و ملی ایران» هستند.

 

🔹در تظاهرات برلین، وقتی در هرگوشه و کناری پرچمی که نشانه تجزیه بخشی از خاک ایران بود برافراشته شد، نشانه و گواه روشنی بوده و هست که خط مشی و دستورالعمل اساسی همین است.

 

🔹ایران یکپارچه و یگانه و قوی به مصلحت و در جهت منافع امریکا و اسراییل و هم‌پیمانان منطقه‌ای نیست. برای تضعیف ایران و نهایتا تجزیه ایران می‌بایست ارکان وحدت ملی و اقتدار کشور هدف گرفته شود.

 

🔹در اعتراضات و آشوب و اغتشاشات اخیر فضای مجازی و تلویزیون‌های فارسی در واقع به جای نیروهای مسلح در جنگ هشت ساله به میدان آمده‌اند. هدف‌گذاری هم، مبارزه با ایران قوی است.

 

🔹برای اینکه صف مردم به ویژه جوانانی که نسبت به بسیاری از مسائل و موارد اعتراض به حق دارند، از صف تجزیه‌طلبان و آشوبگران، جدا شود؛ مصاحبه جان بولتون در واقع یک شاخص و خط فاصل روشن است. جوانان ما به ویژه دانشجویان ببینند که چه گرگ‌هایی در کمین ایران قوی و وحدت سرزمینی و ملی ما نشسته‌اند.

 

🔹چنان که درصدد تجزیه سوریه و عراق هم بودند و ناکام ماندند. ایران از مجموعه سوریه و عراق بزرگ‌تر و نیرومند‌تر است، این‌بار نیز مانند جنگ هشت‌ساله کشور ایران و ملت ایران نیرومند‌تر از توفان سر بر می‌دارد./ اعتماد

 

@isna94

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

ضیافت شاعران

در فرهنگسرای انقلاب؛ ضیافت شاعران به مناسبت تنبیه رژیم غاصب صهیونیستی برگزار می‌شود گردهم آیی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *