خانه / جشنواره / نظام سقوط خواهد کرد؟
نظام سقوط خواهد کرد؟
نظام سقوط خواهد کرد؟

نظام سقوط خواهد کرد؟

🔴 هشدار فوری!
خواندن این متن از نان شب هم واجب تر است.

▪️ شهروند محترمی که این متن را مطالعه میکنید! الان که من دارم با شما صحبت میکنم یک اتفاق تاریخی فوق العاده خطرناک در حال رخ دادن است؛ متن را تا آخر بخوانید و برای همگان ارسال کنید.

▪️ ترکیه، اسرائیل و آذربایجان با اتحاد و همکاری هم در حال تغییر مرزهای شمال غرب کشور ایران هستند یعنی نوار مرزی زنگه زور . اگر نوار مرزی زنگه زور از کنترل ایران و ارمنستان خارج شود ارتباط ایران با اروپا برای همیشه قطع خواهد شد.

▪️ چنانچه مثلث شوم ترکیه و اسرائیل و آذربایجان بتواند منطقه زنگه زور را تصرف کنند ناتو رسما
وارد دریای خزر میشود و پروژه از قبل طراحی شده درگیری ایران با ناتو و تجزیه کشور استارت خواهد خورد.

▪️ داستان مهسا امینی هم در راستای همین پروژه شوم طراحی گردیده است،، مهسا امینی را خود محور شرارت علم کرد خودشان کشتند و خودشان هم خونخواه او شدند. لب کلام را عرض کنم: نقشه ترور مهسا امینی بخاطر این بود که تمام نیروی های سپاه و ارتش را درگیر اغتشاشات داخلی بکنند و پروژه صهیونیستی جدایی منطقه زنگه زور را آغاز نمایند.

▪️ متاسفانه تا الان نقشه طبق میل دشمن پیش رفته است. سپاه و ارتش بخاطر مقابله با اراذل و اوباش و گروهک های تروریستی تمام پتانسیل و امکانات خود را وارد شهرها کرده اند اگر جنگ خارجی علیه ایران تحمیل شود شک نکنید تجزیه ایران حتمی است چرا که نیروی های نظامی یک کشور نمیتوانند همزمان در چند حبهه درگیر شوند، اصلا نیرویی برای مرز باقی نمانده تا بخواهند از کیان مملکت دفاع کنند . تجزیه طلبان کورد از غرب، پان تورکها در تبریز، گروهک الاحوازیه در اهواز، تکفیری های تحت حمایت عربستان سعودی در سیستان، کوروش پرستان در مرکز و ..‌ همگی علم استقلال و جدایی از ایران را بلند کرده اند. آیا صدای زوزه گرگ ها و کفتارها را نمی شنوید؟!

▪️ متاسفانه در کنار مثلث شوم ترکیه و اسرائیل و آذربایجان یک ضلع خطرناک دیگری بنام جدایی *طالبان کورد* وجود دارد( پان کوردیسم ) که مزدوران خود را وارد شهرهای ایران کرده است. امروز بیشتر قتل عام های خیابانی توسط همین گروهک پلید تروریستی انجام میشود( گروهک پژاک و کومله ) لذا در این برهه فوق حساس کشور به بصیرت و درایت من و شما نیاز مبرم دارد‌. جنایات و نقشه های شوم این خناسان را رسانه ای کنیم. پان کوردیست ها هیچگاه عاشق چشم و ابروی ما ایرانی ها نبوده اند. پرچم مخصوص خود را دارند، اقلیم خاص خود را دارند شاید به زبان نیاورند اما ایرانی جماعت را انسان حساب نمیکنند. ( حساب کوردهای شریف وطن پرست از این بربرها جداست )

▪️ متاسفانه فضای مجازی توسط دشمن مدیریت میشود، اخبار سراسر دروغ به شدت به بدنه جامعه تزریق شده مردم چون قدرت تجزیه و تحلیل ندارند اخبار ضد انقلاب و ایران ستیزان را به راحتی باور میکنند در واقع اکنون خود مردم ایران که علی القاعده می بایستی مدافع وطن باشند دقیقا دارند نقش پیاده نظام دشمن را بازی میکنند چرا که در بازی رسانه ای دشمنان شستشوی مغزی شده اند. سناریوی مهسا امینی بسیار هوشمندانه مردم ما را شستشوی مغزی داد . ما در جنگ نرم رسانه ای شکست خورده ایم چیزی که اکنون وظیفه من و شماست حفظ کشور از خطر تجزیه است باید روشنگری کرد باید فریب خوردگان وطنی را آگاه کرد. براستی چه شده است که آمریکا و اروپایی که پلیسش به راحتی ۱۵ گلوله به شکم زن باردار شلیک میکنند مدافع زن ایرانی شده است؟! دفاع از حقوق زن اسم رمز عملیات اردوگاه دشمن است. کدام زن؟ کدام حقوق؟ مگر در غرب وحشی حقوق بشری وجود دارد تا در ایران هم رعایت بشود؟!!

▪️ دوست عزیز ! مهسا امینی بهانه است فروپاشی و تجزیه ایران نشانه است ابعاد این طرح پیچیده صهیونیستی را برای دوستان و آشنایان تبیین کنیم، بخدا سوگند سکوت در قبال این هجمه ترکیبی علیه ایران گناه نابخشودنی است، مملکت توسط ایادی استکبار تکه تکه شود آیندگان ما را نخواهند بخشید کما اینکه نسل امروز ما شاهان بی کفایت قاجار و پهلوی را بخاطر جدایی ۱۲ منطقه از ایران ( از جمله بحرین ) نخواهند بخشید.

▪️ یادمان باشد عبادت همیشه نماز و روزه و زیارت نیست، روشنگری هم عبادت است، یک فریب خورده ای که اموال عمومی را به آتش میکشد توجیه کردن عبادت است، بیدار کردن اونی که بخاطر تحریک شبکه ایران اینتر نشنال و BBC و صدای آمریکا و من و تو قرآن و مساجد را به آتش میکشد عبادت است.
سلام و درود خدا بر اهل بصیرت .

🔹 سال ۵۸ قرار بود جمهوری اسلامی
با رمز “خودمختاری خلقها” سرنگون
بشود …

🔹 سال ۵۹ صدام با رمز “فتح ۳ روزه”
به دنبال سقوط جمهوری اسلامی بود …

🔹سال ۶۷ مجاهدین با رمز “امروز
مهران فردا تهران” خواب براندازی
می‌دیدند …

🔹 … رمزها آمد و رفت تا سال ۸۸ که
قرار شد با رمز “یاحسین میرحسین”
دفتر جمهوری اسلامی بسته شود …

🔹 و امروز با رمز “مهسا امینی” برای
نابودی جمهوری اسلامی تجمعات ۲۰۰
نفره برپا کرده‌اند …

✳️ اما اگر هیچ کس نداند، اربابان
انگلیسی و آمریکایی براندازان میدانند
که جمهوری اسلامی قابل براندازی
نیست!

در سایه لطف خدا و به برکت خون
شهدا و با جهاد مومنان گمنام جمهوری
اسلامی با اقتدار بیشتر باقی خواهند
ماند تا صبح ظهور …

یریدون لیطفئوا نور الله بافواههم
والله متم نوره ولو کره الکافرون!

این کشور صاحب الزمان دارد

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

دوسالانه ونیز

به گزارش سمیه سادات سلطانیان خبرنگار ماهین نیوز  در جشن دوسالانه ونیز: خراسانی‌زاده: رژیم صهیونیستی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *