خانه / اندیشکده راهبردی / چرا حجم نقدینگی بالاست؟
خیانت به وطن
خیانت به وطن

چرا حجم نقدینگی بالاست؟

🟢⭕ *گرا◇بسیار مهم و فوری*

اشراف اطلاعاتی سربازان گمنان امام زمان و فرزندان جان برکف ایران اسلامی

#فوری_مهم

⚠️ *سناریوی فتنه جدید لو رفت!!*

یکی از اعضای حزب تروریستی کومله در ملاقات با افسر سرویس جاسوسی انگلستان ماموریت پیدا می کند فردی را برای ایجاد جنجال در تهران اجیر نماید و دستمزد دریافت می کند. تروریست حزب کومله بخاطر اینکه تمام دستمزد را خود بالابکشد و بین دیگران تقسیم نکند، خواهرزاده خود را کاندیدا می کند و با افزودن یک ماده خاص که به او گفته بودند انرژی زاست در مشروبات الکلی، به بهانه ای با خانواده خواهرش به تهران می آیند و صحنه سازی برای تشنج را انجام می دهد اما اتفاق خاصی رخ نمی دهد و عنصر تروریست در تماس با افسرهدایت خود می گوید تشنجی رخ نداد و موفق به فیلم برداری نشده است. افسر جاسوسی انگلستان به او می گوید صبر کن تا اتفاق اصلی رخ دهد. ۶ ساعت پس از مصرف داروی خاص، خواهر زاده فرد تروریست سکته کرده و از دنیا می رود و تنها چند دقیقه پس از رخداد، در حالیکه بستگان درجه یک متوفی هنوز از چند و چون ماجرا بی خبر بوده اند، شبکه های بیگانه بخصوص بی بی سی و اینترنشنال سعودی صدها ساعت برنامه ای را که از قبل تدارک دیده بودند روی آنتن می برند تا مرحله به مرحله سناریوی فتنه را کلید بزنند. فتنه ای که ماه ها برای آن تدارک دیده بودند.

در بررسی های انجام شده ردپای بنیاد الوفا در طراحی و اجرای فتنه دیده می شود.

یکی از اعضای حزب کومله در گفتگوی واتساپی با فرد مرتبط خود که اکنون در حوالی میدان آرژانتین تهران با گوشی سامسونگ A23 حضور دارد گفته بود ما انتقام دستگیری و ضربه به تیم خود در اصفهان را خواهیم گرفت.

گفتنی است ماه گذشته یک تیم تروریستی که از اقلیم کردستان عراق برای انفجار یک مرکزی مهم وارد کشور شده بود، توسط سربازان گمنام امام زمان عج در وزارت اطلاعات در اصفهان دستگیر شدند.

گروهک کومله و خائنان مستقر در اقلیم بداند که اقلیم را بر سر همه آنها خراب خواهیم کرد و تمام اوباش وحشی و گردن کلفت آنها که اکنون در خیابان الوند و اطراف میدان آرژانتین مستقر شده اند را زیر نظرداریم و با پتک قانون، گردن همه آنها را خواهیم شکست.

جمهوری اسلامی دیگر مانند سال ۸۸ نیست که سناریوی قتلی مانند نداآقاسلطان را برای او بنویسند و نظاره گر باشد.(فرهنگی گروه جهادی فدائیان رهبر )

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

Ahmad Mahini0

گروه: غزنی تا غزه

در حالیکه مردم نان ندارند بخورند،انفال و اموال عمومی برای پس انداز نیست بلکه برای تقسیم کردن است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *