خانه / جشنواره / ایران و عراق لایمکن الفراق

ایران و عراق لایمکن الفراق

حجت‌الاسلام و المسلمین ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران در خطبه نخست نمازجمعه امروز (۲۵ شهریور) تهران بیان داشت: حقیقت تقوا فهم دقیق مدرسه عاشورا و حضور در میدان تربیت انسان و تعالی جامعه بشری است.

وی با اشاره به سخنان خود در نمازجمعه‌های گذشته گفت: حرکت حسینی بر اصل امر به معروف و نهی از منکر استوار است. تمامی تصمیمات و اقدامات و گام‌های بلندی که در این حرکت برداشته شده یا از آن در طول تاریخ الهام گرفته شده است، مبتنی بر این اصل محوری است.

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: مهمترین منکر در عصر اموی شکل‌گیری نظام سیاسی استکباری دیکتاتوری با قرار گرفتن افراد ناصالح در راس هرم قدرت بود؛ وجود مبارک حضرت اباعبدالله الحسین‌(ع) اراده نمودند تا این منکر را در برابر جامعه اسلامی و تاریخ بشر و اسلام به عنوان مهمترین، خطیرترین و خطرناک‌ترین منکر برجسته کنند.

وی ادامه داد: لذا ایشان در مسیر

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

دوسالانه ونیز

به گزارش سمیه سادات سلطانیان خبرنگار ماهین نیوز  در جشن دوسالانه ونیز: خراسانی‌زاده: رژیم صهیونیستی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *