خانه / Ahmad Mahini / پیام تسلیت ریاست مجلس در پی عروج شهادت‌گونه سردار سید هاشم درچه‌ای
نشست مشترک روسای قوای سه گانه
نشست مشترک روسای قوای سه گانه

پیام تسلیت ریاست مجلس در پی عروج شهادت‌گونه سردار سید هاشم درچه‌ای

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

عروج شهادت‌گونه سردار رشید اسلام، آزاده دلاور و جانباز سرافراز، آقای ‌سید هاشم درچه‌ای موجب تاسف و تاثر گردید.
ایشان مجاهدی مخلص،باصفا و یاور صدیق نظام و ولایت و از اولین رزمندگان منطقه خراسان بودند که با شروع جنگ تحمیلی در مناطق نبرد حضور یافتند و در چند عملیات ظفرمند، شجاعانه به رزم پرداختند. راویت‌گری ایشان از خاطرات آن دوران به‌ویژه عملیات آزادسازی خرمشهر، در گنجینه افتخارات سال‌های حماسه به یادگار برای آیندگان باقی مانده است.
سردار درچه‌ای، این الگوی صبر و مقاومت، پیش از دوران اسارت مسئولیت فرماندهی رده‌های مختلف در دفاع مقدس را برعهده داشتند و پس از طی دوران اسارت نیز در عرصه‌های متعدد دفاعی و نظامی خدمتگزاری خستگی‌ناپذیر بودند که به‌پاس این خدمات مستمر، نشان پرافتخار فتح را از دستان مبارک فرماندهی‌ معظم کل قوا (مدظله‌العالی) دریافت داشتند.
ضمن تجلیل و اظهار ارادت به روح طیبه این فرمانده مخلص که اینجانب در سال‌های دفاع مقدس افتخار همرزمی و همراهی ایشان را داشته‌ام و عرض تسلیت وتعزیت به مردم شریف و ولایتمدار خراسان و شهر مقدس مشهد، همرزمان، دوستان و خانواده صبور وگرانقدر ایشان، برای آن مجاهد بامعرفت که اینک به یاران شهیدش پیوسته، علو درجات و همنشینی با اجداد طاهرینش و برای بازماندگان محترم صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

طوبی له وحسن مأب
محمد باقر قالیباف
رئیس مجلس شورای اسلامی

همچنین : کریمی فیروزجایی: هیئت تطبیق مجلس، حذف معلمان مهرآفرین از آئین نامه رتبه بندی را مغایر قانون تشخیص داد

عضو هیئت رئیسه مجلس از اعلام نظر هیئت بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین درباره آئین نامه اجرایی قانون رتبه بندی معلمان خبر داد و گفت: بر اساس نظر این هیئت، عبارت «اجرای حکم رتبه بندی منوط به تکمیل استخدام مطابق قوانین و مقررات خواهد بود» مغایر قانون تشخیص داده شده و معنای آن این است که معلمان عزیز طرح مهرآفرین نیز باید شامل قانون رتبه بندی معلمان بشوند.

به گزارش ماهین نیوز  علی کریمی فیروزجایی درباره سرنوشت بررسی اصلاحات آئین نامه اجرایی قانون نظام رتبه بندی معلمان در هیئت تطبیق مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس نظر این هیئت که متشکل از حقوقدانان برجسته و باسابقه است، بخشی از آئین نامه، مغایر قانون تشخیص داده شده و باید اصلاح شود.
وی افزود: براساس نظر هیئت بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین که در مجلس شورای اسلامی تشکیل می شود، عبارت «اجرای حکم رتبه بندی منوط به تکمیل استخدام مطابق قوانین و مقررات خواهد بود» مغایر قانون تشخیص داده شده و توسط دولت باید به نحوی اصلاح شود که در هیئت مذکور تأیید شود.
فیروزجایی تأکید کرد: بنابراین این که تا پیش از این آئین نامه اجرایی قانون رتبه بندی معلمان تا پیش از این شامل معلمان طرح مهرآفرین نمی شد، بر اساس این نظر هیئت بررسی و تطبیق مجلس، مغایر قانون است و باید اصلاح شود.
وی درباره فرآیند اصلاح این آئین نامه نیز گفت: با توجه به این که مغایر قانون بودن این بخش از آئین نامه به صورت رسمی از سوی رئیس مجلس به رئیس جمهور ابلاغ می شود، هیئت دولت باید این آئین نامه را اصلاح و مجدد برای بررسی به مجلس ارسال کند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

Gracias a Ahmad Mahini, candidato presidencial estadounidense del partido Mahin

چرا از امریکا کاندیدا شدم؟

با تشکر احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا از حزب ماهین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *