خانه / جشنواره / الکوفی لایوفی؟؟؟
پتانسیل مردم عراق
پتانسیل مردم عراق

الکوفی لایوفی؟؟؟

🔴 الکوفی لا یوفی

🔹هدف ‎#مقتدی_صدر از برهم زدن عراق، در روز عاشورا و حالا در آستانه ‎#اربعین_حسینی، فشار به ایران است تا ایران را مجاب کند با سیاست قبیله‌ای وی در عراق همراهی کند. به خیال خود با ممانعت از ورود ایرانی‌ها به اربعین، ایران کرنش نشان می‌دهد و در برابر زیاده‌خواهی‌های او کوتاه می‌آید!

۱⃣ اولاً؛ سیاست کثیفی را اتخاذ کرده که می‌خواهد از اهرم اربعین علیه ایران استفاده کند. حرم‌های اهل بیت علیهم‌السلام متعلق به همه جهان اسلام است و نه مقتدی الصدر نه هیچ کس دیگری حق ندارد سایرین را از ورود به این اماکن باز دارد.

۲⃣ ثانیاً؛ ما معتقدیم که خود حضرت اباعبدالله علیه‌السلام پاسخ این بی‌ادبی و گستاخی را خواهد داد. نه مقتدی که بنی امیه و بنی عباس هم در طول تاریخ نتوانستند جلوی اربعین را بگیرند.

۳⃣ ثالثاً؛ جمهوری اسلامی اهل باج دادن به هیچ دولتی نیست و این شبه‌گروه‌ها که هیچ، دولت‌های آمریکا و انگلیس در چنددهه اخیر نتوانستند کاری از پیش ببرند.

🔹به نظر حقیر، مقتدی الصدر ناشی‌گری کرده و با این اقداماتش به انتحار سیاسی دست زده و تدبیرش نتیجه عکس خواهد داد.

🔸خوشبینانه‌اش این است که کار از دست مقتدی صدر خارج شده و حرکتی را شروع کرده که حالا نمی‌تواند کنترلش کند و بعثی‌ها و طرفداران سعودی آن را بدست گرفتند. که بازهم این حرکت کاملاً به ضرر اوست. هم در عراق و بین گروه‌های مختلف عراق و هم در ایران، او منفور شده.

🔹ظاهراً ضرب‌المثل ‎#الکوفی_لایوفی همیشه مصادیقی دارد واین جماعت مفلوک تحت تاثیر عصبیت وتمامیت‌خواهی و قومیت‌گرایی، اهل نمک‌خوردن و نمکدان شکستن هستند. مگر موضع ایران چه بود؟

🔸موضع ایران واضح است؛ خاک عراق نباید محل حضور آمریکا و سعودی و صهیونیست‌ها باشد؛ نباید محل تهدید ایران باشد و جریان صدر در سالهای اخیر نشان داده که تمامیت‌خواه است و حاضر است با سعودی سازش کند و حشدالشعبی را از بین ببرد و …! ولی باید بداند که به این اهداف نخواهد رسید. ان‌شاءالله

✍داود_مدرسی_یان

✅با بدون سانسور متفاوت بیاندیشید👇
http://eitaa.com/joinchat/404946944Ceab6f2b794

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

دوسالانه ونیز

به گزارش سمیه سادات سلطانیان خبرنگار ماهین نیوز  در جشن دوسالانه ونیز: خراسانی‌زاده: رژیم صهیونیستی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *